Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Hoi, als ik EfLC start, moet ik eerst een tijd wachten en daarna krijg ik het laadscherm van R*. Dan staat er dat ik ingelogd ben bij LIVE, dan gaat die melding weg en dan wordt het beeld zwart en loopt het spel vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 ja okee, en hoe wouden we je nu gaan helpen? we weten nog niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Nee ik ook niet, het enige dat ik weet is dat ik een commandline heb met -noprecache -nomemrestrict -norestrictions -novblank erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Nee ik ook niet, het enige dat ik weet is dat ik een commandline heb met -noprecache -nomemrestrict -norestrictions -novblank erin. ehhm, wat dacht je ervan om je systeemspecs eens te posten? en dat moet dan andere mensen helpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Zijn voldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Zeggen ze wel vaker Post ze toch maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Zijn voldoende. ik vroeg systeemspecs, niet een oordeel van iemand die er niks vanaf weet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Zijn voldoende. Ik zou ze toch maar posten, zodat leden met meer kennis je beter kunnen helpen. Ik zal je op de goede weg helpen: Klik. Tenzij je geen hulp wilt, maar dan moet je geen topic openen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Als ik GTA IV op high kan spelen moet EfLC toch ook kunnen op medium/low ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Als ik GTA IV op high kan spelen moet EfLC toch ook kunnen op medium/low ? ja en als ik voor elk eigenwijs persoon dat ik hulp bied een euro kreeg was ik nu miljardair... post ze gewoon, wat is er zo moeilijk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Ik ben er achter gekomen dat als ik mijn pc herstart en niks anders opstart dan EfLC dat hij dan wel werkt. Hoe kan dit? Bewerkt: 12 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Hoe dat kan? Misschien heb je te weinig geheugen? Voer je het spel trouwens wel uit als administrator? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Nee, heb ik nog nooit gedaan, ik weet namelijk het administrator wachtwoord van deze pc niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.