Mania-92 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik wou net sa gaan spelen krijg ik hetzelfde beeld dat als je je beelscherm niet in de pc hebt gestoken. Als ik dan screen wil maken zie ik gewoon san andreas. Tot voorheen deed san andreas het perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Dus wat heb je veranderd dan voorheen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Niets dat is juist het rare ik heb al systeem herstel gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 je moet iets hebben veranderd anders kan je dit probleem niet opeens hebben? Maar het je de nieuwste drivers van je videokaart enzo? Heb je aan instellingen gezeten? Je moet iedergeval wat hebben gedaan waardoor het spel nu niet meer goed werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Er is vandaag wel iets opmerkelijks gebeurt. Ik was wat een het msnen vraagt een programma (exe bestand) toegang tot het internet. Dit heb ik toen geblokkeerd er van uitgaand dat het virus spy of adware was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Dit heeft niets te maken met GTA SA als het goed is. Dit zou dus betekenen dat mensen zonder internet geen GTA SA kunnen spelen? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Dit heeft niets te maken met GTA SA als het goed is.Dit zou dus betekenen dat mensen zonder internet geen GTA SA kunnen spelen? :rolleyes: Dit heeft wel te maken met San Andreas. Een virus kan net zo goed een game infecteren. Als je tussen je Taakbeheer bv. 'p2pnetwork' hebt staan, heb je een virus. Op een gegeven moment is het zo erg dat je geen games en niet meer op internet kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.