Megadreams Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb juist Windows 7 Ultimate op mijn laptop gezet, ik probeer gta_sa.exe te openen maar er gebeurd niets ik heb het volgende al geprobeerd: ~ Compactibiliteitsmodus ~ Als administrator uitvoeren. ~ gta_sa.set verwijderd. Niets hiervan werkt, op vista wat ik eerder had werkte hij perfect. Het kan ook zijn dat dit voorkomt bij meerdere spellen, dit heb ik nog niet getest. EDIT: Opgelost! Bewerkt: 13 mei 2010 door megadreams Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Helaas dat helpt ook niet. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Verwijderen met Revo Uninstaller, alle overgebleven bestanden verwijderen en dan eens herinstalleren. Komt 't dan nog voor? Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Dat allemaal helpt niet. Reageren
Smithie Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Dat allemaal helpt niet. Heb ik ook gehad. Bij mij was het file genaamd d3d9.dll niet Kijk eens in je gta sa directory of die er tussen staat ? M.V.G Smithie Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Die is aanwezig Mogelijk is het omdat er een file of meerdere files mist in System32 die door sa worden toegevoegd, weet iemand welke files die daar toevoegt? Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Sorry voor de dubbelpost maar anders leest niemand het meer, sa start nog steeds niet op, en ik heb echt alles geprobeerd wat mogelijk is, heeft iemand nog een idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.