hefbundy Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Eeh, ik heb een probleem, bij mij staat bij GTA SA het "altijd loipen aan". Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? Het is heel raar, zonder dat ik iets doe loopt CJ toch. Ook als ik een vliegtuig pak, duikt het meteen een of ander knopje ingedrukt staat. Ik moet de stijg-knop inhouden, en zo vliegt hij recht. Laat ik hem los, duikt het vliegtuig weer. Heeft iemand dezelfde problemen, kan iemand mij helpen? Ik kan ook niet goed op een BMX, CJ blijft steeds rechtop staan. Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Zit je toets niet vast, met bijv. vuil? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Zit je toets niet vast, met bijv. vuil? idd, dit heb ik zelf meegemaakt. probeer eens met een fijn penseeltje of borsteltje tussen al je toetsen te gaan, je zult direkt wat vuil meehebben Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Zit je toets niet vast, met bijv. vuil? idd, dit heb ik zelf meegemaakt. probeer eens met een fijn penseeltje of borsteltje tussen al je toetsen te gaan, je zult direkt wat vuil meehebben Of voorzichtig je toets eruit halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.