Jump to content

Snelste voertuigen


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, wat is het snelste voertuig onder de auto's in TBoGT (dus niet de GTA IV voertuigen, maar echt die alleen in TBoGT zitten)?

En dit ook voor de TBoGT motors, TLaD motors en de TLaD voertuigen, GTA IV voertuigen, GTA IV motors

Edit:

Ik heb de topsnelheden getest in TBoGT, door (met een trainer) eerst de auto naar zijn hoogste snelheid te laten gaan en vanaf daar gas geven.

Mijn resultaten (Snelheden zijn afgelezen van mijn kilometerteller, en gaan alleen over het vergelijken van auto's die ik getest heb met elkaar):

Sportwagens:

Police Stinger:

Topsnelheid: 191 km/u

0 tot 100: 6 sec

Banshee:

Topsnelheid: 185 km/u

0 tot 100: 7,5 sec

Coquette:

Topsnelheid: 183 km/u

0 tot 100: 7,5 sec

Comet:

Topsnelheid: 178 km/u

0 tot 100: 8 sec

Turismo:

Topsnelheid: 176 km/u

0 tot 100: 8 sec

Super GT:

Topsnelheid: 175 km/u

0 tot 100: 7 sec

Infernus:

Topsnelheid: 174 km/u

0 tot 100: 7 sec

Bullet GT:

Topsnelheid: 171 km/u

0 tot 100: 7 sec

F620:

Topsnelheid: 169,5 km/u

0 tot 100: 8 sec

Police Cruiser (TBoGT):

Topsnelheid: 165 km/u

0 tot 100: 7 sec

Helicopters:

Annihilator:

Topsnelheid (naar voren hangen): 287,9 km/u > Lol dit is de maximum snelheid die haalbaar is in GTA IV.

Topsnelheid (naar boven/onder): 163 km/u

Buzzard:

Topsnelheid (naar voren hangen): 225 km/u

Topsnelheid (naar boven/onder): 153 km/u

Swift:

Topsnelheid (naar voren hangen): 210 km/u

Topsnelheid (naar boven/onder): 57 km/u

Skylift:

Topsnelheid (naar voren hangen): 130 km/u

Topsnelheid (naar boven/onder): 50 km/u

Boten:

(Ik heb het ingedeeld in 0 tot 50 omdat de (meeste) boten de 100 km/u niet halen)

Blade

Topsnelheid: 94 km/u

0 tot 50: 4 sec

Tropic

Topsnelheid: 88 km/u

0 tot 50 = 4 sec

Smuggler

Topsnelheid: 84 km/u

0 tot 50: 4 sec

Floater

Topsnelheid: 80 km/u

0 tot 50: 5 sec

Jetmax

Topsnelheid: 80 km/u

0 tot 50: 3,5 sec

Squalo

Topsnelheid: 80 km/u

0 tot 50 = 4 sec

Police Predator

Topsnelheid: 72 km/u

0 tot 50 = 4 sec

Dinghy

Topsnelheid: 70 km/u

0 tot 50: 3 sec

Reefer

Topsnelheid: 36,5 km/u

Haalt de 50 ook niet

Tuga

Topsnelheid: 27 km/u

Haalt de 50 km/u niet

Marquis

Topsnelheid: 21 km/u

Haalt de 50 niet :7

Misschien ben ik er 1 vergeten te testen. Als dit zo is zeg dit dan even, dan test ik hem alsnog :puh:

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Alexxxxxxxxxx

    10

  • jvj

    8

  • Phoenyxar

    5

  • wesley123

    2

Top Posters In This Topic

Hoi, wat is het snelste voertuig onder de auto's in TBoGT (dus niet de GTA IV voertuigen, maar echt die alleen in TBoGT zitten)?

En dit ook voor de TBoGT motors, TLaD motors en de TLaD voertuigen, GTA IV voertuigen, GTA IV motors

TBoGT = BulletGT

Correct me if i'm wrong

Link to comment
Delen op andere websites

IV Snelste heli: Annihilator. Snelste wagen: Porsche Comet. Snelste motor: NRG900. Snelste boot: Jetmax.

TLAD Snelste wagen: Rhapsody :7. Snelste motor: Hakuchou Custom. Geen speciale boot/heli.

TBOGT Snelste heli: Buzzard. Snelste auto's: F620 of de Bullet GT. Snelste boot: Smuggler.

Link to comment
Delen op andere websites

IV Traagste heli: Maverick. Traagste wagen: Forklift?. Traagste motor: Faggio. Traagste boot: Tuga.

TLAD Traagste wagen: Towtruck en Slamvan. Traagste motor: Alle echte gangmotors van The Lost en AoD (125km/u), met uizondering op de Revenant(130km/u).

TBOGT Daar begin ik niet aan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic : In de laatste missie van TBoGT kun je een Bati Custum pakken. Maar waar is die gebleven?

Die spawnt waarschijnlijk alleen in die missie.

Of met een trainer XD

Link to comment
Delen op andere websites

Die spawnt waarschijnlijk alleen in die missie.

Die is inderdaad enkel via die missie te bemachtigen, als je geen trainer gebruikt in ieder geval.

De traagste auto in TBoGT is trouwens de Super Diamond, motor is de Vader :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Traagste is de golfcart Hearv...

Super Diamond is nog best snel toch? :O Slamvan in TBOGT is trouwens ook niet echt snel volgens mij...

Overigens vergeten jullie volgens mij het een en ander...

Snelste motor in TBOGT, is dat niet de Akuma. Op deze pagina op GTa.wikia: Akuma, staat namelijk: De Akuma is de tweede snelste motor in de GTA IV serie tot nu toe, de snelste is de Hakuchou Custom.

Aangezien de Hakuchou niet in TBOGT zit, zou de Akuma de snelste moeten zijn. Deze motor is alleen in multiplayer verkrijgbaar trouwens, tenzij je trainer gebruikt of cheat.

Verder, de snelste auto in TBOGT, is dat niet de Police Stinger? Sowieso is de Police Stinger sneller dan de Double T, volgens mij ook sneller dan de normale Hakuchou... Dat heb ik eergisteren ofzo nog gemerkt in multiplayer. Punt is, degene die de Double T of Hakuchou bestuurde, zei dat die motor sneller was dan welke auto dan ook, wat dus zou betekenen ook sneller dan de Bullet GT en de F620, en aangezien de Stinger toch echt sneller was dan die motor, zou hij sneller moeten zijn dan de F620 en de Bullet GT....

Verder is de snelste boot in TBOGT de Blade, en niet de Smuggler! Zelf getest met simple native trainer. Dit staat ook op GTA Wikia...

Ik heb het hier dus ALLEEN over ingame snelheden, NIET over de snelheden in handling.dat data, want die worden nog beinvloed door andere rijeigenschappen, waardoor een auto met een hogere handling.dat snelheid ingame soms langzamer is dan een auto met een lagere handling.dat snelheid, en mij lijkt dat ingame snelheden toch iets belangrijker zijn :puh:

Verder zou ik bij GTA IV zeggen dat de Infernus iets sneller is, maar daar ben ik niet zeker van, al staat op GTA wikia dat het de 4e snelste is, is hij zeker sneller dan de Banshee, Coquette en Turismo, dan zou alleen de Super GT overblijven en de Comet, en de Super GT is volgens mij ook echt niet sneller dan de Infernus, dus zou hij of snelste of een na snelste zijn... En ik denk de snelste, maar ben niet zeker. Ik weet wel dat ik op het vliegveld vaak genoeg een Comet het verslagen in rechte lijn, maar daar kan je niet tot de top accelereren(landingsbaan te kort)...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat dingen aan te passen aan wat je zegt: de Comet is sneller dan de Infernus, maar dat wilt niet zeggen dat de Turismo en Infernus niet beter zijn op de gewone weg, aangezien de Comet zuigt in de bochten.

De Super GT is de traagste Sportauo in het spel.

Excuses voor de vergissing, maar na de Caddy is de Super Diamond het traagste, zelfs na de Stretch E.

De Slamvan zit egenlijk niet in TBoGT, je ziet hem even maar hij behoort niet bij de TBoGT-voertuigen.

De Akuma is inderdaad één van de snelste motors uit het spel, ik heb het net gelezen, het zou inderdaad goed kunnen, ik zal het nog eens nagaan. [ik gebruik er de cheat voor hoor]

De Police Stinger is, zo onmogelijk als het is, de snelste auto in het IV-era. Weg met realisme want het ding is enorm zwaar maar heeft zo een enorme motor dat hij zelfs de Comet en Bullet GT verslaagt op topsnelheid. Daarnaast is hij toch enkel Online te verkrijgen dus tel ik die voertuigen zo goed als nooit mee. De Bullet GT is maar net iets trager hoor. Daarbij twijfel ik zwaar aan het feit dat de Hakuchou Custom sneller is dan zeg maar de infernus, zo goed als onmogelijk aangezien de Police Stinger de Infernus maar net klopt.

Om maar even verwarring tegen te gaan:

-Comet (1)

-Turismo (2)

-Coquette (3)

-Infernus (4)

-Banshee (5)

Enkel op topsnelheid dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hearv, je maakt echt een vergissing. De Coquette is never nooit niet sneller dan de Infernus. Ook de Turismo volgens mij niet. Ik weet dat de Turismo iets sneller accelereert, maar in top snelheid is hij niet sneller. Dit staat wel zo op GTA Wikia, maar een Coquette accelereert op het vliegveld wél tot topsnelheid, en een Infernus niet, en aangezien ik met een Infernus alsnog de Coquette heb verslagen in een rechte lijn, betekent dat dat hij sowieso sneller is dan de Coquette.... De Comet weet ik zoals ik al zei dus niet zeker, en ik had het ook over de rechte lijn. Ik heb zeker weten de Comet verslagen op het vliegveld, van éne kant van de landingsbaan naar de andere kant, dus zonder bochten, met een onafhankelijke starter(dus iemand buiten ons als bestuurders). Helaas kun je daar niet volluit gaan, aangezien de landingsbaan dan net te kort is. Ik ga het vanavond denk ik eens testen in GTA IV multiplayer, op een kaarsrechte weg (Algonquin naar Alderney).

Trouwens gelijk met die Slamvan, is eigenlijk van TLAD natuurlijk. Overigens kan ik best geloven dat een Hakuchou sneller zou zijn dan een Infernus, maar ik denk het zelf ook niet. Het ging trouwens om een normale Hakuchou en een normale Double T.

Is de Bullet GT nou sneller dan een Infernus? Best raar, aangezien een Ford GT echt niet zo heel snel is :7

De Police Stinger is overigens, lees ik net, het snelste voertuig in TBOGT. Dus ook sneller dan de Akuma, en waarschijnlijk(ligt eraan of ze met 'of the game' ook ten opzichte van TLAD bedoelen) ook sneller dan de Hakuchou Custom.

EDIT:

"De comet is de snelste auto uit het spel, 347 km/h, gevolgd door de Turismo en Coquette, die 344km/h halen. " Paar regels verder: "De Comet is net iets sneller dan de Infernus", wat dus weer zou betekenen dat de Infernus sneller is dan de Turismo en Coquette...?

Even snel vertaald van GTA Wikia.

How about this menschen...

, zitten toch vrijwel op topsnelheid aan het einde(net niet helemaal aan het geluid te horen)... En toch is de Infernus nog steeds sneller!

, Infernus sneller.

Infernus vs. Coquette(en Sultan RS. Hier lijkt de Coquette op het eind in te lopen...

Raar hoor.. Coquette lijkt nu toch echt snelste auto?!

Comet vs Infernus > Infernus wint

Infernus vs Turismo> Infernus wint

Infernus vs Coquette> Coquette wint?

Raar, ik ga 'm toch is proberen zo!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem met GTA.wikia.com is dat het door verschillende, eigenlijk heel veel, mensen wordt geëdit en zich op die manier op meerdere manieren vaak tegenspreekt. Daarbij zou ik zelf ook willen dat de Infernus gewoon sneller is (favoriete auto) maar dat spreekt de site tegen. Het zal toch wel een hele kutsepot worden tegen dat we alle gegevens juist hebben :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...