Jump to content

Snelste voertuigen

Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Mythbuster, ik zie de Comet in dat filmpje wel steeds dichterbij de Infernus komen op het eind, hoor. De Infernus heeft misschien wel een hogere acceleratie, maar volgens mij kan de Comet sneller.

Delen op andere websites

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Alexxxxxxxxxx

10

• jvj

8

• Phoenyxar

5

• wesley123

2

Top Posters In This Topic

How about this menschen...

, zitten toch vrijwel op topsnelheid aan het einde(net niet helemaal aan het geluid te horen)... En toch is de Infernus nog steeds sneller!

, Infernus sneller.

Infernus vs. Coquette(en Sultan RS. Hier lijkt de Coquette op het eind in te lopen...

Raar hoor.. Coquette lijkt nu toch echt snelste auto?!

Comet vs Infernus > Infernus wint

Infernus vs Turismo> Infernus wint

Infernus vs Coquette> Coquette wint?

Raar, ik ga 'm toch is proberen zo!

Je moet er ook rekening mee houden dat diegene die de Comet bestuurt filmt, waardoor zijn computer iets langzamer gaat.

Eigenlijk moet die test nog een keer uitgevoerd worden maar dan met een Infernus bij diegene en dat diegene met de Infernus dan filmt.

Delen op andere websites

Je moet er ook rekening mee houden dat diegene die de Comet bestuurt filmt, waardoor zijn computer iets langzamer gaat.

Eigenlijk moet die test nog een keer uitgevoerd worden maar dan met een Infernus bij diegene en dat diegene met de Infernus dan filmt.

dat hij filmt verandert neit de psychics van de auto... in het ergste geval krijg je lag doordat zijn c iets trager loopt, maar de auto die midner harder loopt door dit, nee

Delen op andere websites

Ik heb de topsnelheden getest in TBoGT, door (met een trainer) eerst de auto naar zijn hoogste snelheid te laten gaan en vanaf daar gas geven.

Mijn resultaten (Snelheden zijn afgelezen van mijn kilometerteller, en gaan alleen over het vergelijken van auto's die ik getest heb met elkaar):

Wat belachelijk, de Infernus is gebasseerd op een Lambo en de achterkant ervan op een Zonda. En de topsnelheid komt nog niet eens in de buurt van de 300km/u! Om nog maar te zwijgen van de acceleratie!

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

Al eens gedacht aan het feit dat dat Mijlen zijn? :7

Je kan Simple Native Trainer heus wel instellen op KM/U hoor.

ja, maar deze snelheid is ook gewoon relatief, de snelheid van GTA4 is gelimiteerd tot 288KM/u, relatief gezien kloppen die snelheden dus wel

Delen op andere websites

Daar gaat het niet om, het gaat om de voertuigen onderling (die ik getest heb) te testen.

Maar hij stond op km/u ja.

En de helikopter is het allersnelste voertuig in het GTAIV era. Maar welke? De Buzzard of de Annihilator

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...