Hayte Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Mythbuster, ik zie de Comet in dat filmpje wel steeds dichterbij de Infernus komen op het eind, hoor. De Infernus heeft misschien wel een hogere acceleratie, maar volgens mij kan de Comet sneller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Volgens mij is de Comet sowieso de snelste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doomsdayer Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 De Police Stinger is de snelste auto uit TBoGT. Zonder twijfel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Ik wilde dat ook graag weten, maar als de snelste auto van IV sneller is dan die van TBoGT dan wil ik die van IV weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 How about this menschen... , zitten toch vrijwel op topsnelheid aan het einde(net niet helemaal aan het geluid te horen)... En toch is de Infernus nog steeds sneller! , Infernus sneller. Infernus vs. Coquette(en Sultan RS. Hier lijkt de Coquette op het eind in te lopen... Raar hoor.. Coquette lijkt nu toch echt snelste auto?! Comet vs Infernus > Infernus wint Infernus vs Turismo> Infernus wint Infernus vs Coquette> Coquette wint? Raar, ik ga 'm toch is proberen zo! Je moet er ook rekening mee houden dat diegene die de Comet bestuurt filmt, waardoor zijn computer iets langzamer gaat. Eigenlijk moet die test nog een keer uitgevoerd worden maar dan met een Infernus bij diegene en dat diegene met de Infernus dan filmt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Je moet er ook rekening mee houden dat diegene die de Comet bestuurt filmt, waardoor zijn computer iets langzamer gaat. Eigenlijk moet die test nog een keer uitgevoerd worden maar dan met een Infernus bij diegene en dat diegene met de Infernus dan filmt. dat hij filmt verandert neit de psychics van de auto... in het ergste geval krijg je lag doordat zijn c iets trager loopt, maar de auto die midner harder loopt door dit, nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Zie post 1 voor de topsnelheden. Bewerkt: 12 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik heb de topsnelheden getest in TBoGT, door (met een trainer) eerst de auto naar zijn hoogste snelheid te laten gaan en vanaf daar gas geven. Mijn resultaten (Snelheden zijn afgelezen van mijn kilometerteller, en gaan alleen over het vergelijken van auto's die ik getest heb met elkaar): Wat belachelijk, de Infernus is gebasseerd op een Lambo en de achterkant ervan op een Zonda. En de topsnelheid komt nog niet eens in de buurt van de 300km/u! Om nog maar te zwijgen van de acceleratie! Bewerkt: 10 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Al eens gedacht aan het feit dat dat Mijlen zijn? Bewerkt: 10 mei 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Al eens gedacht aan het feit dat dat Mijlen zijn? Je kan Simple Native Trainer heus wel instellen op KM/U hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Al eens gedacht aan het feit dat dat Mijlen zijn? Je kan Simple Native Trainer heus wel instellen op KM/U hoor. ja, maar deze snelheid is ook gewoon relatief, de snelheid van GTA4 is gelimiteerd tot 288KM/u, relatief gezien kloppen die snelheden dus wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Daar gaat het niet om, het gaat om de voertuigen onderling (die ik getest heb) te testen. Maar hij stond op km/u ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Daar gaat het niet om, het gaat om de voertuigen onderling (die ik getest heb) te testen. Maar hij stond op km/u ja. En de helikopter is het allersnelste voertuig in het GTAIV era. Maar welke? De Buzzard of de Annihilator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Annihilator, lees mijn snelheden post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Annihilator, lees mijn snelheden post. Je hebt 2 keer Buzzard getypt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.