Johannetje2 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Hallo! Ik ben geblokkeerd op het forum van SA-MP. Hoe kan ik nu contact met ze opnemen, dat dit een misverstand was? Reageren
Casss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater. Echt serieus geen smoesje! Alleen hoe kan dat als mijn ip is verbannen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Voor die ban zal vast wel een goede reden zijn. Nou, ik zie hier dat het aan mijn leeftijd ligt. Een vriend van me (momenteel niet meer) heeft een tijd geleden een account aangemaakt omdat ik dat zelf toen niet wilde doen. Waarschijnlijk heeft hij toen een te lage leeftijd ingesteld Jaja, smoesjes! --- ontopic: Stuur eens een PB naar een moderater. Echt serieus geen smoesje! Alleen hoe kan dat als mijn ip is verbannen? Je kan toch wel een Persoonlijk Bericht versturen?? Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Kan niet meer op het forum: IP BAN Kan niet meer inloggen : ACCOUNT BAN Hoe? Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Probeer het hier eens: http://sa-mp.com/irc Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Probeer het hier eens: http://sa-mp.com/irc -irc.sa-mp.com- *** Looking up your hostname... -irc.sa-mp.com- *** Found your hostname (cached) SampWeb Erroneous Nickname: Generic nickname Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Probeer het hier eens: http://sa-mp.com/irc -irc.sa-mp.com- *** Looking up your hostname... -irc.sa-mp.com- *** Found your hostname (cached) SampWeb Erroneous Nickname: Generic nickname Wat nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.