jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Hoi, ik ben bezig met mijn eindwerk in de opleiding horeca dagopleiding (Syntra). Type: Restaurantlogo Stijl: rustiek en retro Grootte: iets kleiner dan een A4'tje Voorbeeld: - Tekst: Restaurant Donkvijver Rand: Als het erbij past, ja. Kleuren: Retro; niet te fel en opvallend. Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Alvast bedankt! JVJ
Twister24 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Ik heb het simpel gehouden: [url=http://img11.imageshack.us/i/bottlek.jpg/][img=http://img11.imageshack.us/img11/1471/bottlek.jpg][/url] (Klik om in volledige grootte te bekijken!) Bewerkt: 9 mei 2010 door Twister24
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Even snel vraagje tussendoor, het is niet bedoeld voor commerciële doeleinden, toch?
jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Even snel vraagje tussendoor, het is niet bedoeld voor commerciële doeleinden, toch? Neen hoor, het is gewoon voor mijn voorblad voor mijn eindwerk. We moeten onze droomzaak op papier zetten. Een hoop werk. En ik zie mezelf echt niet zelfstandige worden. Nieuwe ontwerpen zijn nog steeds welkom!
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Ik ben ff paar pro fonts aan het downloaden (betaald, JWT ) en dan ga ik bezig ? Bewerkt: 9 mei 2010 door flippie13
jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik ben ff paar pro fonts aan het downloaden (betaald, JWT ) en dan ga ik bezig ? Ik vind het wel iets hebben. Dit kan ik gebruiken als logo, en die foto van Twist op de voorpagina. Zou je alleen de kleurtjes weg kunnen laten?
jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Bedoel je het blauwe? Ja zo is het goed bedankt!
jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd.
Cabyon Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd.
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik heb ook even wat geknutseld: Ik zou graag nog zo'n plaatje willen waar de naam niet in voorkomt, maar wel allemaal producten zoals wijn, brood, eten in te zien zijn. Letters heb ik nu al genoeg, maar toch mooi geprobeerd. Ik geloof dat ik die niet als voorblad kan gebruiken, maar wel tussendoor in de monografie...
Recommended Posts