dennisvangiels Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Volgens mij is in pest control niet ray die in de keel word gesneden maar een handlanger. Reageren
PrioX Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) In Pest Control wordt Ray vermoordt door Niko Bellic. En in The Lost And Damned is het een handlanger van Ray die wordt vermoord door Jim met een mes. Bewerkt: 9 mei 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven. Je hebt een kleine kans van overleven als je keel word doorgesneden. Maar dan moet je echt heel snel naar het ziekenhuis en die kans is heel klein dat je het overleeft. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Volgens mij laat Ray hem nog liggen, dus ik denk niet dat hij het overleeft. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Volgens mij laat Ray hem nog liggen, dus ik denk niet dat hij het overleeft. Ray heeft toch genoeg handlangers dat zie je in "Pest Control". Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Volgens mij laat Ray hem nog liggen, dus ik denk niet dat hij het overleeft. Hij laat hem niet liggen. Als Jim Fitzgerald de keel van de Handlanger opensnijt vangt Ray Boccino zijn dode maatje op en schreeuwt dat hij Johhny en Jim nog wel zal zien Reageren
benhelsloot Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 ray wilt toch het bloed laten stoppen door zijn hand op de snee te leggen daar zie je dat ray toch nog een beetje om zijn handlangers geeft wand anders had hij johny allang dood geschoten Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) ray wilt toch het bloed laten stoppen door zijn hand op de snee te leggen daar zie je dat ray toch nog een beetje om zijn handlangers geeft wand anders had hij johny allang dood geschoten Ja, maar hij had niet eens een pistool. Zijn 9mm werd door Johnny uit zijn hand geschopt naar Jim die hem opraapte en Ray onder schot hield. Maar volgens mij geeft hij wel om zijn handlanger omdat hij erg boos word en schreeuwt naar Johnny en Jim als ze zijn keel doorsnijden. Bewerkt: 11 mei 2010 door vice infernusX Reageren
mathijs2 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven. in pest control ben je niko en krijg je opdragt om hem tevermoorden nou dan gaat ray dood in lost and damned word bij ray niet de keel door gesneden maar die van een handlanger Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 In GTA 4 sterft Ray in de missie: Pest Control maar in de Lost And Damned word zijn keel doorgesneden. Zoiets kun je toch niet overleven. in pest control ben je niko en krijg je opdragt om hem tevermoorden nou dan gaat ray dood in lost and damned word bij ray niet de keel door gesneden maar die van een handlanger Ja, en dat is al is gezegd. @vice infernusx: Jim snijdt z'n keel alleen door, niet samen met Johnny . En Ray heebt een gewoon pistool in zijn hand, niet een 9mm. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 weet iemand eigenlijk hoe jim is vermoord en door wie wand die cutscene van ashly en johny heb ik perongeluk weggeklikt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Jim is vermoord door Niko Dat doe je als Niko in de missie No Way On The Subway uit GTA IV. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Wel jammer. Ik mag Jim graag. In IV als je hem moet achtervolgen dan ziet hij er wel anders uit Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Klopt, dat is hem niet. Je kan het te weten komen door het nieuwsbericht te lezen op de Liberty Tree website. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.