Jump to content

Ray Boccino


dennisvangiels

Recommended Posts

Ray Boccino ging niet dood in Gta IV. Ik heb me altijd afgevraagt wat er met hem is gebeurd en waarom je als Niko Bellic niets meer van hem te horen kreeg. Nu ik TBOGT heb weet ik dus waarom. ;)

Edit:

Oh wacht mijn fout je hebt gelijk, ik dacht even dat het om Ray Bulgarin ging. :bonk: Fail :clown:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ray Bocinno gaat wel dood in IV, je moet hem vermoorden in de missie Pest Control.

Ja maar hij zit niet in die auto's! :puh:

ik heb ze allemaal afgezocht maar niks van hem tte bekennen

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, dat is hem niet. :7 Je kan het te weten komen door het nieuwsbericht te lezen op de Liberty Tree website.

Niet van tekening of een andere Biker?

Vond het ook wel een schok toen ik het te horen kreeg, en begreep het ook eerst niet. Niet dat ik moet huilen, :cab: alhoewel ik dat wel bijna deed in Uncharted 2 toen Elena bijna dood ging. :7

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD. Het gaat hier dus niet om een andere biker zoals jij zegt jimmiefitz, maar waarschijnlijk versta ik je gewoon verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV was het model van Jim Fitzgerald nog niet tot in de puntjes uitgewerkt, laat staan echt bepaald. Vandaar ook zijn totaal andere uiterlijk in TLAD. Het gaat hier dus niet om een andere biker zoals jij zegt jimmiefitz, maar waarschijnlijk versta ik je gewoon verkeerd.

Nee, maar ik koos tussen de keuzes van The360box.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...