Cylas Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Net wilde ik weer met vrienden spelen, maar als ze me uitnodigen en ik uitnodiging aanvaard komt er na een paar (5-10sec) te staan : 'Unable to connect to game session' Hoe kan dit?? UPnP: beschikbaar Nat-type: open (bij iedereen, bij mij en iedereen in room) HOe kan het dat ik niet kan JOinen? Alvast bedankt Cylas Edit het is PC en ging daarvoor wel goed, wel wilde die niet de berichten ontvangen voor uitnodiging voor te spelen. Edit heb probleem nog niet gevonden,MAARhet is zo dat als ik er in zit kan die vriend er niet in en als die vriend er in zit kan ik er niet in, Hoe kan dit, want volgens mij kun je elkaar niet tegenwerken met zo iets dit is ook alleen bij hem Edit nu is het 'disconnected from game sesion' Bewerkt: 26 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 probeer modem en eventueel router even uit te trekken paar sec. wachten en dan weer in te steken, eerst modem en daarna router. Bij mij helpt dit bijna altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 maar ik vind het zo vreemd dat ik maar met 1 iemand niet kan spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Misschien heeft diegene mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Dan moet je je vriend maar een contacteren. Waarschijnlijk heeft hij dan een strict of moderate NAT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) ik kan wel bij iedereen joinen en ik heb ook nat open maar ik kan alleen niet bij hem dat is het vreemde ik heb router 300m wirless router van sitecom en ik gebruik geen mods Cylas kan je wel bij andere of heb jij dit wel vaker? Bewerkt: 9 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik kon wel in de room toen jij er niet was. Wel vreemd, want volgens mij bosten alleen onze internet verbindingen. Heb je me niet ergens mee geblokkeerd? Of iets anders uit of aan staan. Mocht iemand weten wat dit kan zijn, dan kan ik ook kijken of het bij mij wel goed is. Ik gebruik ook trainer maar dat deed de rest in die room ook dus daar zal het niet aan liggen. Cylas Bewerkt: 10 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) ik denk dat niemand een oplossing heeft anders hadden zal al lang een antwoord gegeven Bewerkt: 10 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Tja misschien was het probleem alleen gisteren, want ik heb het idee dat ik toch ooit bij jou in de room heb gezeten. Kunnen we zo nog eens kijken of het nu wel weer werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Tja misschien was het probleem alleen gisteren, want ik heb het idee dat ik toch ooit bij jou in de room heb gezeten. Kunnen we zo nog eens kijken of het nu wel weer werkt? ok als dat zo is dan maar hopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Als je een trainer hebt kan je alleen multiplayer doen tegen mensen die ook een trainer hebben. En als je geen trainer hebt kan je alleen multiplayer doen tegen mensen die ook geen trainer hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Als je een trainer hebt kan je alleen multiplayer doen tegen mensen die ook een trainer hebben. En als je geen trainer hebt kan je alleen multiplayer doen tegen mensen die ook geen trainer hebben. nee hoor ik kan ook tegen die zun niet hebben en de trailer werkt alleen in free mode en andere kunnwen gewoon joinen die geen trailer hebben andere modes word de trailer uitgeschakkelt Bewerkt: 11 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 BUMP. We hebben nog steeds geen oplossing voor het probleem. . Iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Sorry voor bump en dubbelpost maar ik heb info! Het is niet alleen bij dennis maar ook bij iemand anders, ik denk niet dat het ligt aan update. ZIjn er meer mensen die last hebben van dit probleem???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) het ligt niet aan de update, ik had dat al eerder. Ik hem mijn nat op 2 staan, hoe zet ik die open? Bewerkt: 29 mei 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.