Cylas Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Mijne staat open, ik denk dat het daar aan ligt. Hoe zit het met je UpNP? Reageren
Cylas Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) GFWL > Instellingen > Netwerk opties > daar kun je dat zien! Maar is er iemand met een oplossing voor het probleem? of weet iemand waar het aan ligt?? Bewerkt: 2 juni 2010 door Cylas Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) dji-unit kon ook niet joinen bij mij hij had geen UPNP aan staan toen heb ik zijn PC met hulp op afstand bestuurt en UPNP aan gezet en toen kon we bij elkaar joinen ga even ingame Cylas druk home ga naar intellingen en dan netwerk infomatie en kijk of UPNP beschikbaar is Bewerkt: 3 juni 2010 door dennis313 Reageren
Cylas Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) daar hoef ik naar te kijken, dat kijk ik bijna elke keer als ik mp ga. UpNP: beschikbaar NAT: open maar zal straks ff doen voor zekersheid Bewerkt: 5 juni 2010 door Cylas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.