NickOwnage Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Klik Hier is een filmpje over Ufo's over Downtown Los Angeles. Mensen met gevoelige harten niet kijken! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 MSN Nieuws is nou ook niet echt betrouwbaar en ik denk gewoon dat het een Zeppelin was. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Daar gaat het niet om. :S Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Is het wel geloofbaar? En wat moet dat vodje voorstellen op het einde? Bewerkt: 9 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Is het wel geloofbaar? En wat moet dat vodje voorstellen op het einde? Geen idee, maar zoiets was een spin dacht ik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Daar gaat het niet om. :S Waar gaat het dan om? Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Het is de bedoeling dat je geluid hard zat aanstaat zodat je je de pleuris schrikt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ja godver , ik schrok me de ******** . Ik had het kunnen weten met de waarschuwing van die hartproblemen . Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ja godver , ik schrok me de ******** . Ik had het kunnen weten met de waarschuwing van die hartproblemen . Bedankt dat ik dat leesde voordat de video starten :O maar dat ufo ding = nep net als al die andere nep ufo's aan een touwtje Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Wel waarschuwing gelezen, toch heel erg geschrokken 1 of andere zeppelin die over vliegt en dan een huge spin aan een touwtje. Jaa geloofwaardig Bewerkt: 9 mei 2010 door igi0n Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Tuurlijk is het fake, maar dat vliegtuig en dat schieten klonk wel echt. Wel grappig filmpje. Reageren
Cylas Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 waarschuwing niet gezien, schrok me dood :$ Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik schrok me de pleures. maar moest daarna wel lachen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.