onbekendeIV Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 heeft (n)iemand commentaar? Reageren
Fezz Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik vind dat de achterkant, waar die band in ligt, dat dei texture niet goed is. Ik vind hem te "nep". Reageren
Twister24 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Er "klopt" teveel niet. Je hebt bijvoorbeeld die stang niet uit de achterkant gehaald, die bug is er nog steeds. Je brengt een update uit, je verandert niks/weinig aan de bugs die mensen hier zeggen en vervolgens release je de update? In mijn ogen had je dat iets beter kunnen uitdenken. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Wajo als je die v1.0 vergelijkt met v1.2 is er al heel veel verrandering in gekomen Btw mag ik de link van die HUD van gta iv?? Reageren
Alphatwin Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ziet er gaaf niet al te mooi maar ziet er leuk uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.