remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Hallo iedereen, Ik heb gister mijn videokaart driver geupdate van ati. nadat ik dit heb gedaan probeerde ik GTA IV te spelen, en de eerste 5 minuten gaat het goed. Maar daarna begint hij ineens heel er te laggen, hiervoor had ik er geen last van. en op een of andere manier doet de infotool van Flitskikker het niet (Runtime - error 438: "Object doesn't support this property or method") Weet iemand raad? alvast bedankt! mvg Remy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Al de -memrestrict fix geprobeerd die bovenaan gepinned staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ja dit heb ik geprobeerd, alleen hij blijft dan steeds renderen als ik mijn beeld draai. dit is nog al irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 probeer eens trug te gaan naar de vorige drivers. eigenlijk heb je hetzelfde wat ik heb, als ik mijn drivers update heb ik overal enorme prestatieverliezen, dit gaat na een tijdje weer over, heel raar is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Dus eigenlijk zou ik een driver voor de gene die ik nu heb moeten downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 nee de driver die je voor de river die je nu hebt had, die gewoon weer opnieuw installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 ja maar die heb ik dus niet meer haha, en ik heb geen idee waar ik die zou kunnen vinden enig idee? Ati Radeon HD 5700 Series Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Heb je wat meer info over de videokaart? Aan alleen de serie hebben we niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ati Radeon HD 5770 1024 Mb memory Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Klik voor drivers Je moet hier wel zelf kiezen welke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remix007 Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 ja maar, ik heb nu al de nieuwste driver, maar sinds ik die nieuwe heb doet hij zo raar. toen ik de oude nog had speelde hij gewoon goed. Zou het misschien komen door mijn windows xp 64 bit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.