xKoetye Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Hallo.. toen ik voor het eerst gta 4 speelde viel mij meteen de graffiti van cope2 op.(cope2 is een legende in de wereld van graffiti) Dat zijn de echte graffiti's deze kun je ook terug vinden in het spel zelf. maar ik heb de schrijver zelf nooit gezien(een schrijver is een graffiti spuiter) hij staat op de eerste foto. ook staat er in het spel geen KD in (king destroy) maar er staat king indie waarschijnlijk hebben ze het wat aangepast want indie is ook te vinden in het spel. thanks voor het lezen. laat een reactie achter a.u.b Bewerkt: 9 mei 2010 door kevinbruinewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Post een screenshot uit het spel, aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Post een screenshot uit het spel, aub. staat er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Kan je ons een SnapMap positie geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ik geloof hier wel in want ik ben die Grafitti's tegengekomen in het spel, ik heb me vooral zitten afvragen of die 'King' mogelijk ergens voor stond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Goed gevonden, ben er zelf nooit achter gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 snapmap? waarom dan, het staat echt overal in gta iv. dat king staat voor dat je de beste bent in graffiti. elke stad heeft een andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 snapmap? waarom dan, het staat echt overal in gta iv. Dan nog, Sommige mensen willen het zelf bezoeken voordat ze het geloven. Want op "Hij staat overal" Of dat iemand anders zegt: "Ik heb hem gezien" Is voor sommige mensen niet genoeg. En willen het ook zelf zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Hier is de muur op de foto. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.