Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Type: Signature Stijl: Belle Perez (zangeres) Grootte: 500x150px, dus binnen toegestane waarden. Voorbeeld: Klik! Tekst: 'Grand Theft Auto TOM' (zonder haakjes) in het font dat op deze afbeelding te zien is (boven): Ik ben namelijk de naam van het font vergeten. En ik zou de tekst graag in het midden willen hebben en dan een beetje transparant. Rand: Zwart Kleuren: Geen, maar als je de afbeelding bijv. te licht of te donker vind, mag je dat ook veranderen. Render (optioneel): - Extra (optioneel): Maak er maar wat moois van. Ik heb deze aanvraag eerlijk gezegd een beetje gedaan, omdat ik altijd om een sig met een GTA erin heb gevraagd... Dat wil ik niet meer, vandaar dit. Type: Avatar Stijl: Belle Perez Grootte: 64x64px Voorbeeld: Zelfde als bij signature aanvraag, maar dan alleen hoofd van Belle Perez. Tekst: - Rand: Geen Kleuren: Niet nodig. Is al goed Render (optioneel): - Extra (optioneel): Probeer maar uit of je dus Belle's hoofd erin krijgt zonder teveel problemen. Hopelijk is dit niet teveel gevraagd. Ik zou zeggen: veel succes! Mvg, Grand Theft Auto TOM
Remcconen Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik ga er aan beginnen. De avatar krijg je al snel, maar voor de signature moet ik toch echt het font weten. Ik ga er achteraan. Edit: In welke kleur(en) moet de tekst? Bewerkt: 10 mei 2010 door Remcconen
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Ik ga er aan beginnen. De avatar krijg je al snel, maar voor de signature moet ik toch echt het font weten. Ik ga er achteraan. Thanks! De tekstkleur maakt niet uit, toch? Aangezien het transparant moet worden. Bewerkt: 10 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM
flippie13 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik ga er aan beginnen. De avatar krijg je al snel, maar voor de signature moet ik toch echt het font weten. Ik ga er achteraan. Thanks! De tekstkleur maakt niet uit, toch? Aangezien het transparant moet worden. Er zal altijd wel één kleurtje zichtbaar zijn, anders kan je de hele tekst niet meer lezen
Remcconen Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Weet je wel wat transparant betekent? Als ik de tekst transparant maak, zie je geen tekst meer. Ik kan hem deels transparant maken, maar dan blijf je altijd een kleur zien.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Weet je wel wat transparant betekent? Als ik de tekst transparant maak, zie je geen tekst meer. Ik kan hem deels transparant maken, maar dan blijf je altijd een kleur zien. Blauw lijkt me wel wat.
Remcconen Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Dan rest mij nog maar één ding. Het wachten op het goede font.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Dan rest mij nog maar één ding. Het wachten op het goede font. Ik had inderdaad al gezien dat je die vraag hebt gesteld in het font topic.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Deze aanvraag mag op slot. Ik heb namelijk keuze gemaakt; zie avatar en signature.
Recommended Posts