edgardn123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Waar vind je die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Waar vind je die? Ik vind het zowat een van de lelijkste motors... De Lycan heeft een achterspatbord dat op 1 punt samenloopt, en de Diabolus een achterspatbord dat op 2 punten samenloopt. Hang rond het clubhuis van The Lost MC en je vind hem wel, aangezien er genoeg bikers rondrijden daar en het een gangvoertuig van The Lost is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon1994 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Kan je niet die ene vriend van je bellen, om z'n Diabolus te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Kan je niet die ene vriend van je bellen, om z'n Diabolus te krijgen? Juist! Je moet Clay 'The Road Captain' bellen. Gamet je telefoon naar Clay>bikes>diabolus en hij komt er normaal gezien wel aan. En als hij niet kan moet je 3 of 4 keer bellen, dan komt hij wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Lol, dus een paar minuten (en telefoontjes) later kan hij opeens wel Bewerkt: 10 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Zowat de helft van The Lost rijd op een Diabolus je kunt ook Clay of Terry voor back-up bellen en ze komen beiden op een diabolus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Of iemand van the Lost van z'n motor halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Ik snap niet dat de topicstarter de Diabolus die pal naast het Clubhouse staat over het hoofd ziet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Ik snap niet dat de topicstarter de Diabolus die pal naast het Clubhouse staat over het hoofd ziet... Inderdaad, er staat bij mij altijd een The Lost member die hem wast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.