Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Hey, ik zou graag weten hoe je in het interior van Mark's Bistro in GTA Vice City kan geraken. Het interior komt enkel voor in de introduction scene van GTA Vice City, waar Sonny met zijn vrienden over Tommy praat. M.v.g Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Lees dit ff goed door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Lees dit ff goed door. Ik begrijp het niet helemaal, is het onmogelijk of wat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Lees dit ff goed door. Ik begrijp het niet helemaal, is het onmogelijk of wat ? Zonder mods is het praktisch onmogelijk. Het interieur word namelijk gedeactiveerd nadat de cutscenes eindigen, waardoor het buiten de cutscenes niet te zien is. Het enige wat je wel kunt vinden zijn de deurtjes, maar dit is het enige. Marco's Bistro bevind zich in dezelfde wereld als het hotel dat je als eerste safehouse hebt. Het is mogelijk om de deurtjes te zien als je uit het hotel interieur weet te ontsnappen. Maar ik denk niet dat die deurtjes zo boeiend zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Hij is in het ocean hotel. je moet naar binnen gaan en dan de jetpack mod gebruiken, daar zweeft de kamer ergens, je kunt er niet in lopen. hij is achter een van de deuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Naast de klapdeurtjes, is het hele interieur onzichtbaar. Dus jij zal wel een mod moeten gebruikt hebben om hem daar zichtbaar te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HelloBoyz Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 het was toch dat je er alleen met mods naar saint marks bistro kunt gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Dat zeg ik net, slimpie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 oja, als je er nog doorhen wilt vliegen, download de vice city ultimate trainer, http://grandtheftauto.filefront.com/file/Vice_City_Ultimate_Trainer_20;44460 jetpack om er heen te gaan en veel cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.