Anton van Hussel Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Hallo iedereen. ik starte GTAIV op en toen ik bij Games For Windows LIVE wilde inloggen kreeg ik het bericht dat ik een update moest uitvoeren en dat anders live afgesloten zou worden. ik voerde de update uit en met die update verwijderde hij ook RGSC en nu als ik GTAIV op wil starten krijg ik dat loginscherm en als ik dan mijn juiste gegevens itik en op play druk krijg ik een bericht van: hoe nu verder???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Hallo iedereen. ik starte GTAIV op en toen ik bij Games For Windows LIVE wilde inloggen kreeg ik het bericht dat ik een update moest uitvoeren en dat anders live afgesloten zou worden. ik voerde de update uit en met die update verwijderde hij ook RGSC en nu als ik GTAIV op wil starten krijg ik dat loginscherm en als ik dan mijn juiste gegevens itik en op play druk krijg ik een bericht van: hoe nu verder???????? Nou, lees de error eens, dan zie je dat jou versie(patch 6) unsupported is, kortom je moet filecheck fix updaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Er is er geen voor de 1.0.6.0, en dat komt omdat het niet meer nodig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 maar hoe update ik de filecheckfix dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 maar hoe update ik de filecheckfix dan? door de versie te downloaden die patch 6 wel support Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) maar hoe update ik de filecheckfix dan? door de versie te downloaden die patch 6 wel support Zijn jullie doof blind? Er is er geen voor de 1.0.6.0, en dat komt omdat het niet meer nodig is. Dit is toch geen moeilijke zin om te begrijpen? Bewerkt: 10 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 maar hoe update ik de filecheckfix dan? door de versie te downloaden die patch 6 wel support Zijn jullie doof blind? Nu je het zegt, ik heb wel een bril Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) maar hoe update ik de filecheckfix dan? door de versie te downloaden die patch 6 wel support Zijn jullie doof blind? Nu je het zegt, ik heb wel een bril ik ook maar nu weer even ontopic... hoe krijg ik gta 4 weer aan de praat als er geen filecheckfix is om te downloaden??? Bewerkt: 10 mei 2010 door Anton van Hussel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 je meot naar de gta4 hoofdmap gaan en daar gewoon de .asi verwijderen van de filecheckfix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 10 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 het werkt nu weer. Bedankt voor alle hulp, jullie zouden een helpdesk moeten beginnen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Het forum is een soort helpdesk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.