Jump to content

LittleBigPlanet 2


gta master 1

Recommended Posts

Ik heb zojuist de Beta geïnstalleerd en de game is echt gaaf. Je ziet dat ze inderdaad nog druk bezig zijn met alles, veel teksten en opties zijn niet ingevuld en/of werken niet. Ik wilde eerst LBP2 niet halen omdat het nogal hetzelfde is, maar als je het zo weer speelt krijg je er echt zin in. Er zijn veel nieuwe elementen toegevoegd en de levels zien er erg goed uit. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta master 1

    10

  • End Of The Riot

    10

  • FGras

    4

  • Dakendak

    3

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Heeft iemand toevallig lbp2 besteld? Ik wil hem alvast reseveren, maar ik zoek leuke pre order bonussen :puh: Pas dan ga ik kiezen waar ik hem bestel. Dus mochten jullie wat weten dan hoor ik het graag :)

Hier staat een overzicht van alle pre-order bonuses. Voor zover ik weet zijn er geen bonussen bij Nederlandse winkels.

Dit wordt ongetwijfeld weer een topgame. LittleBigPlanet 1 was een leuke verrassing, aangezien ik er eerst niet veel van verwacht had. Echter was het gewoon pure fun, zeker als je met wat vrienden in een groep speelde. (Het was leuk om iemand in een ravijn te sleuren :puh:) Community-levels zijn ook geniaal. Het levels maken op zich is niet aan mij besteed, maar ik speel zeker graag de levels van andere mensen. Er zitten echte toppers tussen, ook zijn velen gebaseerd op films/games. In LittleBigPlanet 2 wordt dit alleen maar uitgebreider, dus er zal ook een hele hoop moois uitkomen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dagen lang besteed aan LBP 1. Is echt waar gewoon een top game. Wist nog het moment dat ik hem kocht. Stond die gozer raar op te kijken. Van WTF kocht ik als 15 jarige al ziet ik er stukkie ouder uit een game voor 1 jarige. Denk dat LBP 2 dubbel zo goed wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar dit deel ga ik zeker downloaden!

Hij komt geloof ik eerst alleen op schijf uit :/

Ik weet niet of er één in je buurt is maar Gamemania geeft een gratis Jak & Daxter kostuum + een gratis sacksackboy figurine (15 cm). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar dit deel ga ik zeker downloaden!

Hij komt geloof ik eerst alleen op schijf uit :/

Ik weet niet of er één in je buurt is maar Gamemania geeft een gratis Jak & Daxter kostuum + een gratis sacksackboy figurine (15 cm). :puh:

Dankjewel! :)

Heb hem meteen besteld, moet wel ff met de trein op en neer, maar kan toch gratis :) Dus dat is dan geen probleem :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik. Vandaag nog alleen met m'n broertje gespeeld omdat ik moest "leren", is wel grappig, vooral in het stuk dat je met zo'n speciale klauw achtig iets dingen op kan pakken en weg kan gooien. M'n broertje pakte steeds bij op in plaats van de pudding-achtige dingen die we moesten oppakken :7

Overigens komt het spel pas morgen officieel uit, maar kreeg tijdens school een smsje van GM dat ik hem mocht ophalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...