Jump to content

LittleBigPlanet 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem ook nu. Ik kreeg weer te horen dat hij MORGEN pas officieel uitkomt in europa (behalve de collectors edition, die kwam gister uit?!).

Erg goed spel. Ik hoef ook vrij weinig te leren omdat het net als het vorige deel werkt maar dan met meer dingen. Wat ik o.a. een grote vooruitgang vind is het verhaal. De personages spreken nu echt (wat je in je eigen levels ook kan, met microfoon BTW) en het zijn echte sackboys. Dit zorgt ervoor dat je veel meer een verhaal volgd.

Ik kan nog wel alle pluspunten gaan opnoemen, maar dan ben ik nog wel even bezig. Als je er meer van wil weten kun je dat wel in reviews vinden of in de game zelf natuurlijk ;).

Aanrader! :tu:

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta master 1

10

• End Of The Riot

10

• FGras

4

• Dakendak

3

Geplaatst:

Volgens Game Mania kwam hij vandaag "officieel" uit, en wikipedia zegt juist gisteren. Dat hij morgen uit zou moeten komen zie ik nergens, alleen als dit UK of Ierland is.

Overigens valt het spel reuze tegen. Dat het verhaallijn met sackboy's is interesseert me geen rommel, de humor daar is gewoon lame, de nieuwe features zoals de grappling hook werken onnatuurlijk en irriterend en doen noit wat je wilt, en ook zie ik weinig terug van die nieuwe engine.

Geplaatst:

Is er wel een verbetering qua besturing van je sackboy ? in deel 1 irriteerde ik me daar mateloos aan, het poppetje slingerde gewoon het hele level door.

Geplaatst:

Volgens Game Mania kwam hij vandaag "officieel" uit, en wikipedia zegt juist gisteren. Dat hij morgen uit zou moeten komen zie ik nergens, alleen als dit UK of Ierland is.

Overigens valt het spel reuze tegen. Dat het verhaallijn met sackboy's is interesseert me geen rommel, de humor daar is gewoon lame, de nieuwe features zoals de grappling hook werken onnatuurlijk en irriterend en doen noit wat je wilt, en ook zie ik weinig terug van die nieuwe engine.

Van eigenlijk alles wat je net gezegd hebt ben ik het niet mee eens.

Is er wel een verbetering qua besturing van je sackboy ? in deel 1 irriteerde ik me daar mateloos aan, het poppetje slingerde gewoon het hele level door.

Kan ik je eigenlijk niet vertellen, omdat ik in deel 1 daar ook nooit last van heb gehad. ;)

Geplaatst:

Jup, het springen naar links of rechts is aangepast waardoor het beter werkt / realistischer!

Geplaatst:

Is deze game wel de moeite om te kopen als je LBP 1 ook al veel gespeeld hebt?

Want het lijkt me meer een heel grote DLC dan een nieuwe game. :puh:

Geplaatst:

Is deze game wel de moeite om te kopen als je LBP 1 ook al veel gespeeld hebt?

Want het lijkt me meer een heel grote DLC dan een nieuwe game. :puh:

Het is inderdaad te beschouwen als een soort gigantische DLC, die helemaal waar voor je geld is ;) .

Geplaatst:

Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Bijvoorbeeld. In het tweede level dat je met dat haak ding kan kloten, vond jij het toen niet ontiegelijk irritant om al die bubbletjes en items enzo op te halen? Vond jij dat echt prettig en handig werken? Het is imo gewoon een DLC pakket wat meer 40 euro had moeten zijn in plaats van 60-70 euro.

Geplaatst:

Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Bijvoorbeeld. In het tweede level dat je met dat haak ding kan kloten, vond jij het toen niet ontiegelijk irritant om al die bubbletjes en items enzo op te halen? Vond jij dat echt prettig en handig werken? Het is imo gewoon een DLC pakket wat meer 40 euro had moeten zijn in plaats van 60-70 euro.

Je moet wat wennen aan die haak, in het begin is die inderdaad moeilijk te besturen en de bubbles zitten ook op een lastige plaats om te pakken. Maar er moet toch wel iets moeilijk aan LBP zijn. :puh:

Anders is het zo saai.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet wat wennen aan die haak, in het begin is die inderdaad moeilijk te besturen en de bubbles zitten ook op een lastige plaats om te pakken. Maar er moet toch wel iets moeilijk aan LBP zijn. :puh:

Anders is het zo saai.

Dit dus. ^_^

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:

Ik vindt het wel lastig dat als je je oude account van LBP 1 hebt overgezet naar LBP 2 dat je dan niet makkelijk de nieuwe stickers en kostuums van de oudere kan onderscheiden. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb daarnet wat filmpjes gekeken en ik heb maar eén ding te zeggen ''I shit my self for wat ive seen.'' zoals dat tegenwoordig op internet zullen zeggen. Nu alleen nog maar sparen en dan heb ik hem zelf ook.

OffTopic: Heeft iemand misschien een snelle remedie tegen verslaaft zijn aan COD dat is mijn broer, anders worden het maar een paar uurtjes per week voor mij.

Bewerkt: door rienie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...