benhelsloot Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 in een zoon missies van Club Management moet je 2 mensen ophalen van het metv en dan komen er vrouwelijke fans op je afstormen en raad eens wie er vooraan staat Alexandra de vriendin van niko bellic is dit al bekend ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 in een zoon missies van Club Management moet je 2 mensen ophalen van het metv en dan komen er vrouwelijke fans op je afstormen en raad eens wie er vooraan staat Alexandra de vriendin van niko bellic is dit al bekend ? Alex Chilton? Ik zal er eens op letten als ik zo'n missie doe... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Is dit een easter-egg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Sowieso niet, maar voor we het kunnen geloven moet er wat beeldmateriaal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TriStar Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 hmmm, ik dacht ook al dat ik haar zag, maar dacht dat ik me het verbeelde, niet dus. Henrique of Armando, weet niet meer welke, zegt in een missie ook dat hij met haar uitgaat volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Sowieso niet, maar voor we het kunnen geloven moet er wat beeldmateriaal zijn. sorry ik kan geen beelden meer regelen wand dat is de 7de missie van clubmangent en ik ga die niet allemaal opnieuw spelen omdat jij een beeldmatriaal nodig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Sowieso niet, maar voor we het kunnen geloven moet er wat beeldmateriaal zijn. sorry ik kan geen beelden meer regelen wand dat is de 7de missie van clubmangent en ik ga die niet allemaal opnieuw spelen omdat jij een beeldmatriaal nodig hebt Als ik de clubmissies doe zal ik wel proberen erop te letten en beeldmateriaal te geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 hmmm, ik dacht ook al dat ik haar zag, maar dacht dat ik me het verbeelde, niet dus. Henrique of Armando, weet niet meer welke, zegt in een missie ook dat hij met haar uitgaat volgens mij. Armando gaat in TBOGT met Carmen Otiz om, Niet Alex Chilton. Luis en Henrique maken er lol om omdat zij ook gedated en seks hebben gehad met Carmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 ik herinner me niet wie alexandra was in gta iv? kan iemand men geheugen opfrissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Dat is iemand die je kan daten in GTA IV. Je kan haar vinden op craplist.net I.P.V. lovemeet.net Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) ik heb Alex vaak bij de dansvloer haar gezien. (bij maisonette 9) En ook bij 1 magenten missie. Moest Alex weg brengen. (Volgens mij wel) Bewerkt: 13 mei 2010 door LibertySeasnake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 ik heb Alex vaak bij de dansvloer haar gezien. (bij maisonette 9) En ook bij 1 magenten missie. Moest Alex weg brengen. (Volgens mij wel) wat voor versie van gta tbogt heb jij dan ik heb alex nog nooit zo vrij gezien en vooral niet weg moeten brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.