Jump to content

Framelimiter

Martinozzz

Recommended Posts

Ik had eerst behoorlijk haperend beeld, maar sinds ik de framelimiter uit heb gezet doet ie het wat beter. Maar is het wel verstandig om dat uit te zetten, omdat ie standaard op aan staat? En wat doet die framelimiter eigenlijk? Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Een ander probleem is dat als ik anti-aliasing op 3 zet en ik zet 'm daarna op 2, 1 of op off, dat gaat het beeld knipperen en je ziet allerlei strepen in beeld. Waar kan dit aan liggen, weet iemand dat?

Delen op andere websites

Die frame limiter probeert je ervaring van de wereld constant te houden door de frames op 30 per seconde te houden, zo zal je volgens R* minder storen aan scenes waar veel dingen op het scherm het spel vertragen. Je kunt het afzetten zonder problemen. 't is vooral een truuk die op beperkte hardware zoals de playstation zijn effect niet mist...

anti-aliasing -> driver problemen? veel acties in het advanced menu kunnen een foute situatie opleveren... het is best dat je het spel opnieuw opstart als je settings aanpast in de advanced display sectie. Dat lijkt het probleem telkens op te lossen bij mij...

Delen op andere websites

Die frame limiter probeert je ervaring van de wereld constant te houden door de frames op 30 per seconde te houden, zo zal je volgens R* minder storen aan scenes waar veel dingen op het scherm het spel vertragen. Je kunt het afzetten zonder problemen. 't is vooral een truuk die op beperkte hardware zoals de playstation zijn effect niet mist...

anti-aliasing -> driver problemen? veel acties in het advanced menu kunnen een foute situatie opleveren... het is best dat je het spel opnieuw opstart als je settings aanpast in de advanced display sectie. Dat lijkt het probleem telkens op te lossen bij mij...

Thanx :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...