MaxVito Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Hey, ik heb een patch voor gta iv uitgevoerd de 1.0.4.0. Als ik dan gta iv open dan krijg ik een error. Deze error: Wat moet ik doen? Mvg, Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 heb je het spel legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 zijn er niet meerdere mensen die na een bepaalde patch veel problemen zoals deze krijgen? misschien helpt het als je hem her-installeert... Ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Heb het spel gekocht toen het uitkwam voor pc voor 54.99. Opnieuw installeren heb ik al eens geprobeerd maar dat werkte niet. EDIT: heb gta iv opnieuw geinstalleerd en nu de patch NIET geinstalleerd en hij geeft nog steeds de zelfde error aan. En toen daarna nog eens dat patch geinstalleerd en al weer de zelfde error. hoe kan ik het verhelpen? Mvg, Max Bewerkt: 11 mei 2010 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.