GTAisgang Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 hoi, ik vind modden op san andreas leuk maar ik vond het jammer dat bijna alle leuke cleo3 mods zijn, toen dacht ik laat ik het eens proberen die cleo mod huppeldepup! en hop geinstaleert ik spel opstarten start hij niet meer op staat er: gta_sa.exe" werkt niet meer! en als ik de cleo.asi weghaal uit C:\program files\rockstargames\ san andreas doet hij het wel! kan iemand mij helpen, want ik wil wel graag de cleo mods gaan gebruiken Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Net zoals de rest van je topics die over modden gaan, hoort ook deze in de modding fora thuis. [table=border]Topic verplaatst naar Modding Fora > III-era Modding Hulp > III: Overige Hulp.[/table] Reageren
GTAisgang Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 oke maar kunt u mij helpen? Reageren
Casss Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Heb je versie 1 van GTASA of versie 2? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Ik denk dat je de compact_gtasa.exe niet hebt die je nodig hebt voor cleo Reageren
GTAisgang Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Heb je versie 1 van GTASA of versie 2? v2.0 gepatht naar v1.0 ik zal h et proberen oke waar kan ik doe campact_gtasa.exe downloaden Bewerkt: 11 mei 2010 door GTAisgang Reageren
Beagle Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar (ww: CVehicle). Reageren
GTAisgang Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar (ww: CVehicle). thanx het werkt, nu kan ik weer lekker modden, bedankt allemaal Reageren
cupidite Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar (ww: CVehicle). thanx het werkt, nu kan ik weer lekker modden, bedankt allemaal Hoe moet je het installeren heb precies eht zelfde probleem? *laat maar, heb eht al tnx btw Bewerkt: 17 december 2010 door cupidite Reageren
DubstepKing Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 De compact is gewoon een US versie van de gta_sa.exe alleen dan wat kleiner. De normale Gta_sa.exe van US werkt ook gewoon. Wil je dat ie op EU werkt btw? Instal eerst cleo 3 via sannybuilder installer en dan install cleo 4 met de install.exe van cleo zelf. Hoppa. P.S. Als je later SA Limit Adjuster wilt gaan gebruiken heb je wel US nodig om t foutloos te laten runnen. Reageren
Assennl Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Kan iemand precies uitleggen hoe je CLEO modificaties kan plaatsen in GTA SA? Ik snap er nog helemaal niks van.... ALs je uitlegt kan het dan via mail? Of wil je dan link sturen van tutorial? Reageren
MrQs Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Heb je versie 1 van GTASA of versie 2? v2.0 gepatht naar v1.0 ik zal h et proberen oke waar kan ik doe campact_gtasa.exe downloaden Hallo ik had hetzelfde probleem, maar nu ik die compact.exe heb werkt die nog steeds niet. Dus wil ik GTA SA nu patchen, maar ik weet nou niet welke versie ik nodig heb V2 of V1? en kan je me vertellen hoe ik het doe en/of waar ik het kan vinden? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.