neal07 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Hallo, Ik moet toch even zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in rock stars, ik heb alles origineel gekocht voor de pc nooit cheats, mods, trainers of wat dan ook gebruikt altijd keurig de officiele updates geinstalleerd maar toch kan ik 2 (mooie) games niet uitspelen. Bij TLAD de missie Collector`s Item blijft hij steken op het einde na de koffer met geld te hebben overhandigt in de cutscene en bij TBOGT blijft hij steken bij de missie Momma`s boy na de eerste cutscene. Ik heb alles geprobeerd wat er maar te vinden is op internet(heel veel mensen hebben dit probleem) zoals alles op low, alles op high, opnieuw installeren, game helemaal opnieuw spelen, game in save mode spelen, email uitwisselingen met rock star en alles wat zei mij opdroegen te doen gedaan,enz enz maar helaas niets hielp. Ik baal hier echt van omdat het spel het verder fantastisch doet bij mij op deze 2 dingen na en ik dus helaas niet meer verder kan met de story-line. mvg neal, groot GTA fan maar toch teleurgesteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Hallo, Ik moet toch even zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in rock stars, ik heb alles origineel gekocht voor de pc nooit cheats, mods, trainers of wat dan ook gebruikt altijd keurig de officiele updates geinstalleerd maar toch kan ik 2 (mooie) games niet uitspelen. Bij TLAD de missie Collector`s Item blijft hij steken op het einde na de koffer met geld te hebben overhandigt in de cutscene en bij TBOGT blijft hij steken bij de missie Momma`s boy na de eerste cutscene. Ik heb alles geprobeerd wat er maar te vinden is op internet(heel veel mensen hebben dit probleem) zoals alles op low, alles op high, opnieuw installeren, game helemaal opnieuw spelen, game in save mode spelen, email uitwisselingen met rock star en alles wat zei mij opdroegen te doen gedaan,enz enz maar helaas niets hielp. Ik baal hier echt van omdat het spel het verder fantastisch doet bij mij op deze 2 dingen na en ik dus helaas niet meer verder kan met de story-line. mvg neal, groot GTA fan maar toch teleurgesteld. Wat kunnen we daar op zeggen? Je hebt alles al geprobeerd zeg je. Test anders eens op een andere pc of je het daar kan? JVJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Verdulleme zeg. Heel jammer dat hij de ziel gegeven heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden ik heb dit probleem niet heb je wel de syteemijsen van gta EFLC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Hallo, ja mijn pc voldoet gewoon aan de eisen, dat is het probleem ook niet zoals eerder gezegd het spel draait verder prima. Verder ben ik niet zo een pc expert om te kunnen zeggen waaraan het mischien wel ligt, mischien heb ik een misdruk dvd waar er meerdere van verkocht zijn. Maargoed, dit is wat rock star mij adviseerde, bij mij deed het niks maar mischien helpt het andere mensen met hetzelfde probleem wel. CODE Please install the following: Direct X: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displayLang=en C++ Libraries http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=9b2da534-3e03-4391-8a4d-074b9f2bc1bf CODE To run the game in Windows Compatibility mode. - right click on the shortcut for the game. - left click on Properties. - click on the Compatibility Tab. - tick the box called "Run this program in compatibility mode for." - select a version of Windows to run the game in. - click on apply. - click on ok. CODE 1. Delete all temporary files from your system. WIN9X/ME Navigate to C:\Windows\Temp and delete all files in this folder. Win2000/XP Navigate to C:\Documents and Settings\*Your User Name*\Local Settings\Temp and delete all the files in this folder. You may need to turn on the ability to view hidden files and folders to do this. To do so, double click My Computer, then click Tools and Options. Then click View and select the option to view all hidden files. CODE 2. Close down all background tasks. To do this click Start, then Run, then type MSCONFIG and click OK. From there click on the tab marked startup. For Windows XP users click the button marked as Disable All, then click Apply and Close. For Non Windows XP users, please remove the ticks from all of the boxes apart from the below four and then click Apply and close. LoadPowerProfile ScanRegistry SystemTray TaskMonitor Once this has been done, please reboot the computer and then try the game again. CODE Try running the game in DX9 mode: - Click on your start menu. - Go to Games. - Right click on the GTA4 icon that appears. - Choose to "Play - DirectX9." Alternatively, if you have a desktop icon for the game try the following: - Right click on the game's shortcut icon and click "Properties." - On the "Shortcut" tab, in the section that says "Target" go as far right as the text allows, and outside the last quotation mark (") type a space, followed by "-dx9." - Click Apply, then OK. succes, hopelijk helpt het jullie(met hetzelfde euvel) wel. mvg neal (gaat GTA4 maar opnieuw spelen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Je kan rockstar games bellen en zo lang zeiken dodat ze een normaal goed antwoord geven succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Je kan rockstar games bellen en zo lang zeiken dodat ze een normaal goed antwoord geven succes ermee! Euhm, heb jij het bericht boven je wel gelezen? Daar staat een normaal goed antwoord dus ik weet niet wat jij allemaal staat te blaten hiero maar als hij dat gedaan heeft en het werkt niet is er waarschijnlijk gewoon iets mis met zn CD of misschien de compatibiliteit met zijn systeem+ EfLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 sinds wanneer support GTA4(en dus ook de episodes) directX 10? kan me neit herinneren dat dat het doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Hij doet dat gewoon hoor Waarom zou ie niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Hij doet dat gewoon hoor Waarom zou ie niet? nou, gta4 zelf support het niet, dat was/is een groot hekelpunt, net zoaslhet gemis van anti alliasing bijvoorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 *Topic verplaatst naar het technische problemen gedeelte van GTA IV* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.