Jump to content

Poorten openen i.v.m. Battlefield Bad Company 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ik heb een vraagje omtrent het poorten openen van een router. Ik moet dus een paar poorten openen voor Battlefield Bad Company 2 voor de Playstation 3. Volgens de handleiding moet ik de volgende poorten openen:

UDP-poort 18126

UDP-poort 10000

"Als het je niet lukt verbinding te maken met andere online spelers en je een internetverbinding hebt via een router met NAT (Network Address Translation), dan moet je misschien Portforwarding instellen en alle gegevens op UDP-poort 18126 en UDP-poort 10000 doorsturen naar het IP-adres van je router." - aldus de handleiding

Ik heb de volgende router: Thomson-Alcatel SpeedTouch 780

Tot nu toe ben ik zover gekomen:

Alleen wat moet ik nou invullen? Kan iemand mij duidelijk helpen want ik wil zo graag normaal online kunnen spelen in BFBC2.

Alvast bedankt!

paul007

PS: mijn excuses als het hier verkeerd staat, ik wist niet waar ik het moest plaatsen.

Geplaatst:

Ik zou eerst kijken of UPnP niet uitstaat. Dit kan je zien bij dezelfde plek als je NAT Type (in de PS3 dus).

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de reacties, UPnP staat overigens al ingeschakeld en ik heb NAT-type 2. Ik zal even kijken of die het nu wel doet, ik edit dit bericht later wel.

Neem eens een kijkje op Portforward.com: klik hier voor Battlefield: Bad Company 2 guide. Mocht je er dan nog niet uitkomen, schroom niet om verder te vragen ^_^

Het is helaas niet gelukt. Battlefield Bad Company 2 doet het nog steeds niet goed online. Maar bij die website moet ik toch hele andere poorten openen dan die ik in de handleiding heb gevonden. Kan iemand mij vertellen hoe ik de poorten moet openen die ik in de hoofdpost gezet heb?

Edit: Sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat ik m'n vorige post bewerkte? :?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Volg de stappen die VWO-er heeft geplaatst, maar in plaats van de aangegeven getallen voer je de getallen in die in het boekje staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...