paul007 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Hey iedereen, Ik heb een vraagje omtrent het poorten openen van een router. Ik moet dus een paar poorten openen voor Battlefield Bad Company 2 voor de Playstation 3. Volgens de handleiding moet ik de volgende poorten openen: UDP-poort 18126 UDP-poort 10000 "Als het je niet lukt verbinding te maken met andere online spelers en je een internetverbinding hebt via een router met NAT (Network Address Translation), dan moet je misschien Portforwarding instellen en alle gegevens op UDP-poort 18126 en UDP-poort 10000 doorsturen naar het IP-adres van je router." - aldus de handleiding Ik heb de volgende router: Thomson-Alcatel SpeedTouch 780 Tot nu toe ben ik zover gekomen: Alleen wat moet ik nou invullen? Kan iemand mij duidelijk helpen want ik wil zo graag normaal online kunnen spelen in BFBC2. Alvast bedankt! paul007 PS: mijn excuses als het hier verkeerd staat, ik wist niet waar ik het moest plaatsen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Neem eens een kijkje op Portforward.com: klik hier voor Battlefield: Bad Company 2 guide. Mocht je er dan nog niet uitkomen, schroom niet om verder te vragen Reageren
Hayte Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Ik zou eerst kijken of UPnP niet uitstaat. Dit kan je zien bij dezelfde plek als je NAT Type (in de PS3 dus). Reageren
paul007 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Bedankt voor de reacties, UPnP staat overigens al ingeschakeld en ik heb NAT-type 2. Ik zal even kijken of die het nu wel doet, ik edit dit bericht later wel. Neem eens een kijkje op Portforward.com: klik hier voor Battlefield: Bad Company 2 guide. Mocht je er dan nog niet uitkomen, schroom niet om verder te vragen Het is helaas niet gelukt. Battlefield Bad Company 2 doet het nog steeds niet goed online. Maar bij die website moet ik toch hele andere poorten openen dan die ik in de handleiding heb gevonden. Kan iemand mij vertellen hoe ik de poorten moet openen die ik in de hoofdpost gezet heb? Edit: Sorry voor de dubbelpost, ik dacht dat ik m'n vorige post bewerkte? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 11 mei 2010 door Thundercover Reageren
Hayte Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Volg de stappen die VWO-er heeft geplaatst, maar in plaats van de aangegeven getallen voer je de getallen in die in het boekje staan. Reageren
iefen Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 ik heb ene programma gemaakt dat poorten open kan zetten ik weet alleen niet of t werkt dus als jij t wil testen? http://www.mediafire.com/?y2dmnodyjyy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.