Jump to content

Probleem met installatie Windows Live Messenger


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi,

Ik wilde vandaag een oudere versie van Windows Live Messenger downloaden en dat kon ik doen door de versie die ik had (ik had een nieuwere versie) te verwijderen. De reden dat ik een oudere versie wil is, omdat je dan veel skins kunt downloaden bij Windows Plus! Live Messenger. Maar mijn probleem is nu, dat ik als ik Windows Live Messenger probeer te installeren (ook de nieuwest versie, want ik heb die ook even uitgeprobeerd) dat hij nergens te vinden is op de computer. Er staat nergens een bestand van. Het staat echt nergens. Als ik bij 'Zoeken' intyp "Windows Live Messenger", komt er niks te staan van Windows Live Messenger. Het wil dus ook zeggen dat ik Windows Live Messenger niet eens meer kan gebruiken... Mijn besturingsstysteem is Windows Vista Home Basic. Weet iemand wat het probleem is?

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Kijk even goed of je inderdaad een installatie uitvoert en geen deinstallatie o.i.d. Geef ook duidelijk een map aan voor de installatie, bijvoorbeeld C:/Program Files/Windows Live

Ten tweede: Je kan beter gewoon de nieuwste downloaden, want alle voorgaande versies van MSN werken niet meer. Zodra je je aanmeld op een oudere versie krijg je namelijk een scherm wat meld dat je moet updaten omdat anders MSN wordt afgesloten. Je kan dus niets met oudere versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Kijk even goed of je inderdaad een installatie uitvoert en geen deinstallatie o.i.d. Geef ook duidelijk een map aan voor de installatie, bijvoorbeeld C:/Program Files/Windows Live

Ten tweede: Je kan beter gewoon de nieuwste downloaden, want alle voorgaande versies van MSN werken niet meer. Zodra je je aanmeld op een oudere versie krijg je namelijk een scherm wat meld dat je moet updaten omdat anders MSN wordt afgesloten. Je kan dus niets met oudere versies.

1. Oke, ga ik uitproberen.;)

2. Ik heb als laatste de nieuwst toch maar geprobeerd te downloaden...:7

Link to comment
Delen op andere websites

voer de installer maar als administrator uit, dit is zo'n typisch gevalletje van 'de registerwaardes zijn niet aangemaakt want de installer had geen toestemming door het gemis van de administratorrechten'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hem proberen te installeren, maar elke keer is het hetzelfde! Er wordt je gevraagd welke programma je wilt downloaden als extra en dat moet! Als je niks kiest kun je niet op 'Installeren' klikken...:7 Ik snap het niet. En als ik hem NOG eens zou installeren, heb ik voor de 5e keer een mislukte WLM...

EDIT: weer geïnstalleerd en nog steeds nergens een snelkoppeling, mapje te vinden... En als ik hem in de C map wil zetten, krijg ik een melding dat het moet worden uitgevoerd door de beheerder wat ik zou moeten zijn, maar nee dus...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hem proberen te installeren, maar elke keer is het hetzelfde! Er wordt je gevraagd welke programma je wilt downloaden als extra en dat moet! Als je niks kiest kun je niet op 'Installeren' klikken...:7 Ik snap het niet. En als ik hem NOG eens zou installeren, heb ik voor de 5e keer een mislukte WLM...

EDIT: weer geïnstalleerd en nog steeds nergens een snelkoppeling, mapje te vinden... En als ik hem in de C map wil zetten, krijg ik een melding dat het moet worden uitgevoerd door de beheerder wat ik zou moeten zijn, maar nee dus...

Dan is het dus duidelijk, je moet administrator zijn om de installatie te kunnen uitvoeren.

Ga naar Mijn computer of in Vista Computer. Dan dubbelklik je op de C: schijf. Dan moet je met je rechtermuisknop op de map Program Files klikken, en dan zie je een menuutje. Selecteer Eigenschappen. Dan ga je naar de tab Beveiliging. Dan klik je op Bewerken. Er opent zich een nieuw schermpje. Dan selecteer je gebruikers en daarna selecteer je [/i]volledig beheer[/i]. Als je dat hebt gedaan klik je op Toepassen en dan op OK. Nu moet je Windows Live Messenger opnieuw installeren.

Mocht het bovenstaande nog niet lukken, adviseer ik je hier een kijkje te nemen. ;)

Succes! :bier:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Kuch?

voer de installer maar als administrator uit, dit is zo'n typisch gevalletje van 'de registerwaardes zijn niet aangemaakt want de installer had geen toestemming door het gemis van de administratorrechten'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...