Jump to content

GTA: San Andreas Installatie Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo lezers:)

ik heb een paar jaar geleden al gta gekocht. ik heb een tijd geen pc gehad om hem op te spelen, en heb de cd toen verkocht aan een vriend van school.

nu heb ik weer een pc en heb ik de cd opnieuw gekocht.

hij deed het helemaal goed!

ik heb toen gta mp gedownload, en een downgreadpatch. ik heb toen ook een aantal mods geinstalleerd.

nu zag ik gisteren een "mod" waarmee je het oude bestandje even moest veranderen met een nieuwe, en dan zou je met elke helikopter een magneet kunnnen hebben, zoon een die ook in een missie voorkomt.

dat oude bestand heette iets met main.

toen ik dat had gedaan deed gta het niet meer.

ik heb alles verwijderd uit de rockstarmap en de gta san andreas userfiles.

toen heb ik de cd weer in de drive gedaan, en wou hem opnieuw installeren.

het ging aardig, tot het 10e blokje, toen kreeg ik een error melding:(

de error melding:

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: Audio

File: F:\data2.cab

Error: Data error (cyclic redudancy check)

dat stond er precies:)

ik heb even via de computer op de inhoud van de cd gekeken, daar zag ik dat er nog meer data bestanden waren: data1 data2 data3 en data4, allemaal WinRar archive bestanden..

kan iemand mij helpen? de cd is nog maar 1 week oud, een beetje zonde om een nieuwe te kopen denk je ook niet?

Alvast Bedankt!

Met Vriendelijke Groeten,

OobAxxAdoO

Geplaatst:

Cyclische redundatiecontrole is een veelvoorkomende fout, dit komt vaak voor bij vuile of beschadigde dvd's. Loop je dvd dus eens na op krassen en/of vuil en veeg hem eens af met een zacht, licht vochtig doekje. Mogelijk helpt dit, zo niet: helaas, nieuwe dvd...

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik had ooit hetzelfde probleem en de cd was niet eens beschadigd/vuil. Volgens mij valt hier weinig aan te doen. Ik had hem van iemand anders geleend en die geinstalleerd en ik kan gewoon opstarten met de gecrashde cd ^_^

Bewerkt: door klimgorilla
Geplaatst:

ik had ooit hetzelfde probleem en de cd was niet eens beschadigd/vuil. Volgens mij valt hier weinig aan te doen. Ik had hem van iemand anders geleend en die geinstalleerd en ik kan gewoon opstarten met de gecrashde cd ^_^

Je kan het spel als het echt niet meer lukt wel jeweetwelwatten, wat volkomen legaal is als je maar een licentie hebt. (dus dat je hem gekocht hebt)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Dit had mijn vriend ook,,,

Bij z'n gedownloade versie...

Bewerkt: door coolnniek9
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Hallo lezers.

Ik heb het zelfde probleem en kan hierdoor de game ook niet spelen.

weet u al wat de fout is?

alsvast bedankt.

Hallo lezers:)

ik heb een paar jaar geleden al gta gekocht. ik heb een tijd geen pc gehad om hem op te spelen, en heb de cd toen verkocht aan een vriend van school.

nu heb ik weer een pc en heb ik de cd opnieuw gekocht.

hij deed het helemaal goed!

ik heb toen gta mp gedownload, en een downgreadpatch. ik heb toen ook een aantal mods geinstalleerd.

nu zag ik gisteren een "mod" waarmee je het oude bestandje even moest veranderen met een nieuwe, en dan zou je met elke helikopter een magneet kunnnen hebben, zoon een die ook in een missie voorkomt.

dat oude bestand heette iets met main.

toen ik dat had gedaan deed gta het niet meer.

ik heb alles verwijderd uit de rockstarmap en de gta san andreas userfiles.

toen heb ik de cd weer in de drive gedaan, en wou hem opnieuw installeren.

het ging aardig, tot het 10e blokje, toen kreeg ik een error melding:(

de error melding:

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: Audio

File: F:\data2.cab

Error: Data error (cyclic redudancy check)

dat stond er precies:)

ik heb even via de computer op de inhoud van de cd gekeken, daar zag ik dat er nog meer data bestanden waren: data1 data2 data3 en data4, allemaal WinRar archive bestanden..

kan iemand mij helpen? de cd is nog maar 1 week oud, een beetje zonde om een nieuwe te kopen denk je ook niet?

Alvast Bedankt!

Met Vriendelijke Groeten,

OobAxxAdoO

Geplaatst:

Je DVD is stuk of bekrast. Je zal een nieuwe moeten gaan halen.

Mijn DVD is ook bekrast en ik krijg dezelfde foutmelding, daarom hou ik ten alle tijden een volledige backup van m'n SA map bij de hand. :)

Geplaatst:

Het kan er aan liggen dat de mod niet goed is.

Maar, het kan er ook aan liggen dat er mods zijn die niet goed werken met die mod.

Als dat zo is, dan heb je pech. Dan heb je niets aan je HELI.

SGG (SuperGtaGamer)

Geplaatst:

Dit topic gaat helemaal niet over mods, maar over de data2.cab-fout. Lezen voor je een post plaatst.

Bovendien is er al meerdere malen uitgelegd wat een mogelijk oplossing kan zijn, dus ik denk dat dit topic nu wel kan rusten.

Geplaatst:

Dit topic gaat helemaal niet over mods, maar over de data2.cab-fout. Lezen voor je een post plaatst.

Bovendien is er al meerdere malen uitgelegd wat een mogelijk oplossing kan zijn, dus ik denk dat dit topic nu wel kan rusten.

Oh, Ik heb dat toch vaak, ik lees het bericht, en dan lees ik iets over een mod, blijkt het over iets heel anders te gaan.

Hij verteld dat hij een bestand niet kan vinden waardoor het spel crasht en dan zegt hij erbij dat het over een heli erbij gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...