lone ranger Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Hallo ik ben een zeer grote gta verslaafde maar om mijn werkdag goed af te reageren gebruik swat 4 als game. Maar nu wil ik graag een server draaiende maken voor swat 4 waar ik met bekende wil gamen. Ik zit achter een wireless router 54mbps is dat een probleem,en kan iemand mij volledige uitleg geven hoe ik het zaakje aan het draaien krijg ik krijg het niet voor elkaar,ondanks dat ik poorten heb vrij gegeven. HELP,HELP :huh: :huh: :huh: :huh: Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 post dit in http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=105 meschien helpen je ze daar maar hier gaat het over computers niet over spellen, maar meschien kan het hier ook wel maar ik weet het tenminste niet hoe dat moet Reageren
X-TX Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Het hoort hier thuis. Hij heeft meer over server dan over een spel. Voor dit moet je bij BrokenTable wezen. Ik zal even zeg dat dit topic bestaat anders komt hij hier toch nooit. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 @C-J_Redman: hardware problemen horen, zoals X-TX ook al aanhaalde, in het Computer forum thuis... @lone ranger: Wil je een lokale of een internet server opzetten? Ik ga even uit van een internet server. Je moet dan de poorten in Windows firelwall openzetten, maar ook op je router de porten forwaren naar je PC. Stel je PC heeft als lokaal IP 192.168.1.1 en SWAT wil port 2500 TCP open hebben, dan moet je op je router poort TCP 2500 forwarden naar 192.168.1.1 met TCP 2500. Mocht het met de router niet lukken dan kan ik als ik de type van je router weet je wellicht helpen. Je kunt anders ook een screen (640x480) posten van het configuratiescherm van je router. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.