Jump to content

TBoGT Gouden Buzzard


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, je steelt de Buzzard voor

Yusef Amir

in de missie

Sexy Time

in een zwarte kleur, maar in een paar missies daarna is hij opeens goud. Hoe kan dit?

(Hopelijk staan de spoilers goed)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien Yusuf nogal een raar type is heeft hij al zijn voorwerpen liefst in Goud, om te kunnen tonen dat hij rijk is, of zeer rijk dan wel te verstaan. Het is in geen mate nuttig maar zo probeert hij te tonen hoe rijk hij is. Dus je antwoord: Yusuf heeft er gewoon voor betaalt :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij heeft het metaal van de Buzzard vervangen door Gouden panelen :7 .

Goede vraag eigenlijk, ik zou het je niet zeker kunnen vertellen hoe Yusuf aan zen geld is geraakt maar ik heb een vermoeden dat hij een investeerder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Alexxxx, ik kan je aanraden de game nog eens te gaan spelen en alle cutscenes eens niet te skippen, maar gewoon goed te gaan bekijken met de ondertiteling aan. Het valt me op dat je vooral veel vragen stelt (en daarvoor topics start) waarop het antwoord in de game allang gegeven is.

Link to comment
Delen op andere websites

Yusuf is eigenlijk helemaal niet zo rijk. Hij leent alles van zijn vader. Hij werkt eigenlijk voor zijn vader en is ook doodsbang voor zijn vader, want hij is zijn money cow :puh: . Dit zie je vooral in het begin van de missie: Caught with your pants down.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jacky-2007: Ik ben niet zo heel ver met de missies :N

En hoe kan ik uit een cutscene opmaken hoe hij die Buzzard in het goud krijgt?

Als je wat verder in het spel bent kom je dit vanzelf allemaal te weten, zoals Jacky-2007 al zei: Bekijk de cutscenes in het geheel en skip het vooral niet. Als je het verhaal het beste wilt volgen is het inderdaad makkelijk om je ondertiteling aan te zetten zodat je het verhaal zo goed mogelijk kunt volgen.

Als je nog meer vragen hebt is WikiGTA de juiste oplossing, succes verder. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...