Jump to content

Offline VS Online

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij het belangrijkste?

10
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vind jij persoonlijk het belangrijkste aan een spel, het offline of online gedeelte van een game? Gelieve je mening te argumenteren.

Persoonlijk vind ik dat het offline gedeelte nog steeds het belangrijkste is, want online heeft nog steeds problemen met verbinding. Ook hangt online erg af van hoe leuk de andere gamers zijn en is een verhaal erin stoppen een stuk moeilijker. In theorie lijkt het erg leuk om met erg veel echte mensen te gamen, maar uiteindelijk is het in games helemaal zo leuk niet om met erg veel te zijn omdat het te veel problemen kan veroorzaken :(

Geplaatst:

hey,

toen ik voor het eerst Swat speelde, in mijn eentje, vond ik dat de top van alles. multiplayer kom me nog niks schelen, maar toen ik het probeerde... :cya: singleplayer!

je moet gewoon online ontdekken, kun je je eigen skills uittesten tegen anderen en zien of je talent hebt!

mijn opinie, online ontdek je!

Ice

Geplaatst:

Zelf vind ik offline belangrijker, omdat je daar geen internet voor nodig hebt. En als je bijvoorbeeld internetproblemen hebt, kan je geen online doen, dus is offline voor mij belangrijker.

Online vind ik meer iets voor de lol. In GTA TBoGT speel ik zelf offline voor de lol, maar online weer voor het geld dat je in GTA IV en EFLC kunt verdienen. Verder is online ook een stuk gezelliger, omdat je je vrienden (kunt) tegenkomen. Zo heb ik elke week een paar keer een meeting met de clan LibertyKilerZ. Wat heel gezellig is.:Y Met dank aan de leider @Kai-ShockWave, de organisatoren @LangeDraak en @Sentasi.:puh:

Geplaatst:

Ik ben voor offline. In online heb je vaak last van lagg en hackers. Ik heb veel SA:MP gespeeld, maar de lagg stak me tegen. Ik heb btw een perfecte internetverbinding, het lag meestal aan de andere spelers, want de servers waren professioneel(toch diegene waar ik in speelde). Onder andere dat racespel, Tunes dinges. Het is gratis iig. Nouja, ik werd daar altijd voorbij geraced door andere racers met abnormale snelheden. Daardoor ben ik gestopt met dat spel. Jammer, want het is een spel dat me zeker aansprak, maar de offline modus viel wat tegen.

Geplaatst:

Een potentiële koop beoordeel ik altijd op de offline versie. De multiplayer kan nog zo fantastisch zijn, als de singleplayer niks is, koop ik 'm niet. Ik zie de multiplayer toch als een (zeer welkome, dat wel) uitbreiding.

Geplaatst:

Verschilt bij mij ook per spel. Als ik een race spel ga kopen kijk ik niet naar de multiplayer, omdat die toch vol met glitcherige laggishe debielen zitten. Maar ik ga een spel als COD niet kopen voor de singleplayer.

Geplaatst:

Ik vind offline belangrijker. Aangezien je daar kan oefenen op hoe goed je bent. Je leert het spel daar.

Online is ook alleen handig voor de mensen die online een goede verbinding hebben.

Geplaatst:

Offline is belangrijk maar bijv met een spel als MAG die helemaal geen singleplayer heeft en alleen online heeft. Is online weer belangrijk. Dus ik kan mijn keuze nog niet echt maken. :puh:

Geplaatst:

Ik vind dat elke game een multiplayer moet hebben. static.gif

Ik vind van niet, sommige games zijn nu gewoon om offline te spelen. Survival Horror speel ik zelf liever offline omdat het dan veel enger is met een creepy verhaal en leuke cutscenes. Tuurlijk, Online is een leuke toevoeging maar het vraagt meer van de gamers. Zo zijn er erg veel cheaters die het voor andere spelers verpesten, en dat is iets waar game ontwikkelaars niets aan kunnen doen.

Geplaatst:

Online sowieso. Als ik een spel koop, begin ik ALTIJD met online te spelen. Even kijken hoe goed ik ben, wat het niveau is. Vervolgens beetje dingen unlocken. En alleen als de internetverbinding slecht is of ik er steeds uit vlieg, speel ik offline.

Geplaatst:

Zelf vind ik offline belangrijker, omdat je daar geen internet voor nodig hebt. En als je bijvoorbeeld internetproblemen hebt, kan je geen online doen, dus is offline voor mij belangrijker.

Online vind ik meer iets voor de lol. In GTA TBoGT speel ik zelf offline voor de lol, maar online weer voor het geld dat je in GTA IV en EFLC kunt verdienen. Verder is online ook een stuk gezelliger, omdat je je vrienden (kunt) tegenkomen. Zo heb ik elke week een paar keer een meeting met de clan LibertyKilerZ. Wat heel gezellig is.:Y Met dank aan de leider @Kai-ShockWave, de organisatoren @LangeDraak en @Sentasi.:puh:

[/slijm] :7

Maargoed, ik vind beide even belangrijk. Een singleplayer ONLY begint saai te worden na een tijd, en dan is het lekker om online te spelen. Daardoor blijft de houdbaarheidsdatum verschuiven. :puh: Een multiplayer ONLY is ook weer saai omdat je dan na een tijdje toch weer verlangt om in je eentje missie's te spelen.

Conclusie: Bij elk spel heb je beide nodig zodat het een de ander versterkt. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...