whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 ik heb ergens een gta4 mod gezien die ik graag wil hebben maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken ik zit namelijk niet graag te rommelen aan belangrijke bestanden en dat dan later me gta4 niks meer wil moet ik een soort back up van alle bestanden maken?? is dat niet erg veel en zet dat dan niet mijn hele pc vol? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 geef eens wat uitleg... welke mod heb je precies gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 nog niks maar ik wil eerst zeker weten wat ik doe voordat ik van alles overhoop haal ik heb er ook geen probleem mee maar dit is denk ik de plaats met de meeste mensen met veel verstand van computers en er is geen subforum voor gta4 mods zoals er wel voor san andreas is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Je kan je bestanden beter backuppen. Je kunt gewoon alles veranderen wat je wilt en je kunt zo je backup gebruiken. Je hebt zelf het antwoord al gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 ik wil deze mod downloaden http://mods.team-neo.com/iv/ en weet echt niet wat wat is bijv scripthook? en asi loader?? miss kan iemand me erdoorheen helpen zodat ik ook van mods kan genieten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Het is een .asi mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Een .asi mod is een script mod waarmee je dus meer kan. Een .asi loader heb je nodig om de .asi mod de laden. Een scripthook zorgt er ook voor dat een mod kan worden geladen. Bij deze mod moet je gewoon simpelweg de readme volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) war kan ik een asi loader krijgen? link plzz en een scripthook laatste versie Bewerkt: 12 mei 2010 door whoeveriam0iam14222 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Klik leuke link... hak zelf ook kunnnen bedenken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 die asi loader is een .rar bestand ofzow... hoe moek dat openen... en waarom zijn er zoveel verschillende .nog wat dingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 met WinRAR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 WinRAR is 30 dagen gratis, daarna moet er voor betaald worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 WinRAR is 30 dagen gratis, daarna moet er voor betaald worden. nee, winrar is altijd gratis, er is wel een betaalde versie ervan, maar je kunt het gewoon blijven gebruiken na die 30 dagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Inderdaad, na de 30 dagen krijg je alleen een gare pop up die zegt dat je moet betalen die je gewoon weg kan klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.