Mevin Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Hallo, Sinds vandaag is mijn nat type naar Strict veranderd. Mijn vraag is dus, hoe kan ik dit terug veranderen. Als ik mijn IP-Adres invul in de adresbalk, en dan Gebruikersnaam + Pass invoert. Alleen wat moet ik erna doen? Ik heb wat op internet gezocht op internet maar ik vond niets dat hielp Ik heb een D-Link DSL-G648T Mvg. Mevin Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Staat je UPnP aan? Ik weet niet waar je dat kunt vinden maar miss als je overal langs gaat kom je het tegen Bewerkt: 11 mei 2010 door Kryziek Reageren
Mevin Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Ja, hij staat wel aan, alleen ik heb eronder nog een paar keuze's waarvan ik geen flauw idee heb welke ik zou moeten kiezen: Maar ik zie hem nog steeds op Strict staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.