huseyink Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) DIT PROBLEEM IS OPGELOST Bewerkt: 14 juni 2010 door huseyink Reageren
GTA-heroe Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 goijen dag mijn pc zegt dat ik gta sanadreas moet bijwerken weet iemand hoe dat moet Update ? Reageren
Doggi Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 goijen dag mijn pc zegt dat ik gta sanadreas moet bijwerken weet iemand hoe dat moet Off Topic: Wat is "goijen"? On Topic: Wat bedoel je met bijwerken? krijg je een error als je GTA SA opstart? Een klein beetje meer info zou handig zijn. Reageren
Kratod Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Het beste wat je kan doen is een Patches Er is een kans van 50% dat dit werkt. Anders moet je proberen om hem opnieuw te instaleren of hulpt te vragen aan de Rockstar game bel servic*. Maar kan je alsnog je pc gegevens sturen? - Open uitvoieren(XP via start en bij Vista R en windows toets) - Typ vervolgens dxdiag - Neem de gegevens over en plaats hem hier Voor de MSINFO Dit is bijna het zelfde als de uitleg hierboven, maar dit keer typ je msinfo32 MVG. Kratod *Nr staat in het boekje. Bewerkt: 4 juni 2010 door Kratod Reageren
huseyink Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) pc gegevens weg Bewerkt: 21 september 2010 door huseyink Reageren
huseyink Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) opgelost bedankt gat sanadreas werkt weer Bewerkt: 21 september 2010 door huseyink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.