davey579 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb em zo goed als uitgespeeld.. maar nu kan ik niet meer met de parachute.. bijv. als ik die ene op dat hoge gebouw wil pakken.. dan loopt ie er gewoon doorheen zonder em te pakken.. en dat is bij andere plekken waar je de parachute kan vinden ook.. enig idee hoe dat kan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) ik zou het nie wetten mischien een bug of zo (wel geinig als je springt je bent toch niet dood) :lol: Bewerkt: 21 juni 2005 door master of deaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb em zo goed als uitgespeeld.. maar nu kan ik niet meer met de parachute.. bijv. als ik die ene op dat hoge gebouw wil pakken.. dan loopt ie er gewoon doorheen zonder em te pakken.. en dat is bij andere plekken waar je de parachute kan vinden ook.. enig idee hoe dat kan?? als je hem op PC hebt:100% save game dit is als je het terug wilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hmm als je bij de missies bent op las venturas dan heb je automatisch een parachute als je ergens vanaf springt of vanuit een vliegtuig , je ziet alleen wel niet dat je er 1 heb maar als je springt heb je er gewoon 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hmm als je bij de missies bent op las venturas dan heb je automatisch een parachute als je ergens vanaf springt of vanuit een vliegtuig , je ziet alleen wel niet dat je er 1 heb maar als je springt heb je er gewoon 1 hij zegt dat hij het 100% heeft uigespeeld en dat hij geen parashute meer kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Zou dit niet kunnen liggen aan een bepaalde cheat ofzo. Cheat je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davey579 Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 neej cheat (bijna) niet.. maar zal wel een bug zijn :unsure: .. soms, als ik het spel afsluit en opnieuw start lukt het wel.. dus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 heb je niks anders in dat slot zitten(als dat kan :unsure: ). Zodat je op L1 moet drukken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Heb je niet al een Parachute op? Jullie denken allemaal veel te ver na Als je al een parachute hebt kan je er niet nog 1. Dus mischien ligt het daar wel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 k heb nooit een parachute, maar als ik op een vliegtuig instapt of op een Heli krijg ik automatisch een parachute ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.