Jump to content

Parachute

davey579

Recommended Posts

Ik heb em zo goed als uitgespeeld.. maar nu kan ik niet meer met de parachute.. bijv. als ik die ene op dat hoge gebouw wil pakken.. dan loopt ie er gewoon doorheen zonder em te pakken.. en dat is bij andere plekken waar je de parachute kan vinden ook.. enig idee hoe dat kan??

Delen op andere websites

Ik heb em zo goed als uitgespeeld.. maar nu kan ik niet meer met de parachute.. bijv. als ik die ene op dat hoge gebouw wil pakken.. dan loopt ie er gewoon doorheen zonder em te pakken.. en dat is bij andere plekken waar je de parachute kan vinden ook.. enig idee hoe dat kan??

als je hem op PC hebt:100% save game

dit is als je het terug wilt

Delen op andere websites

hmm als je bij de missies bent op las venturas dan heb je automatisch een parachute als je ergens vanaf springt of vanuit een vliegtuig , je ziet alleen wel niet dat je er 1 heb maar als je springt heb je er gewoon 1 ;)

Delen op andere websites

hmm als je bij de missies bent op las venturas dan heb je automatisch een parachute als je ergens vanaf springt of vanuit een vliegtuig , je ziet alleen wel niet dat je er 1 heb maar als je springt heb je er gewoon 1 ;)

hij zegt dat hij het 100% heeft uigespeeld en dat hij

geen parashute meer kan krijgen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...