L Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Beste leden, na het installeren van gta sa en SA:MP 0.3a heb ik het spel gepatcht van v2 naar v1. Hierna klikte ik bij MP een server aan en kreeg de volgende foutmelding: deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet gevonden kan worden. Dit kreeg ik bij elke server die ik aanklikte. Mijn vraag is: kan iemand mij hier verder mee helpen door mij de oplossing te geven van dit toch wel irritante probleem? Greetz, Léon-San Andreas. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Beste leden, na het installeren van gta sa en SA:MP 0.3a heb ik het spel gepatcht van v2 naar v1. Hierna klikte ik bij MP een server aan en kreeg de volgende foutmelding: deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet gevonden kan worden. Dit kreeg ik bij elke server die ik aanklikte. Mijn vraag is: kan iemand mij hier verder mee helpen door mij de oplossing te geven van dit toch wel irritante probleem? Greetz, Léon-San Andreas. Je kunt het bestand gewoon van internet downloaden Klikkie. Reageren
L Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Beste leden, na het installeren van gta sa en SA:MP 0.3a heb ik het spel gepatcht van v2 naar v1. Hierna klikte ik bij MP een server aan en kreeg de volgende foutmelding: deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet gevonden kan worden. Dit kreeg ik bij elke server die ik aanklikte. Mijn vraag is: kan iemand mij hier verder mee helpen door mij de oplossing te geven van dit toch wel irritante probleem? Greetz, Léon-San Andreas. Je kunt het bestand gewoon van internet downloaden Klikkie. En in welke map moet het dan opgeslagen worden? Heb het nu namelijk opgeslagen in GTA San Andreas, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. ps bedankt voor je snelle reactie Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Je moet vorbisfile.dll nog opnemen in het register dit doe je doormiddel van eht spel herinstalleren OF naar uitvoeren te gaan op je pc en dit in te voeren: regsvr32 vorbisfile.dll je moet de file dan ook nog eerst bij system32 bij zetten voor je dat kan doen. Reageren
L Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Je moet vorbisfile.dll nog opnemen in het register dit doe je doormiddel van eht spel herinstalleren OF naar uitvoeren te gaan op je pc en dit in te voeren: regsvr32 vorbisfile.dll je moet de file dan ook nog eerst bij system32 bij zetten voor je dat kan doen. Ok bedankt, maar nu wordt er opeens om een ogg.dll bestand gevraagd, terwijl ik dat bestand ook gewoon in de map heb zitten :S Reageren
L Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Deze screen laat duidelijk het probleem zien wanneer ik een server uit kies. Bewerkt: 13 mei 2010 door Léon-San Andreas Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Je moet vorbisfile.dll nog opnemen in het register dit doe je doormiddel van eht spel herinstalleren OF naar uitvoeren te gaan op je pc en dit in te voeren: regsvr32 vorbisfile.dll je moet de file dan ook nog eerst bij system32 bij zetten voor je dat kan doen. Probeer hetzelfde trucje als in mijn quote hierboven Reageren
L Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Je moet vorbisfile.dll nog opnemen in het register dit doe je doormiddel van eht spel herinstalleren OF naar uitvoeren te gaan op je pc en dit in te voeren: regsvr32 vorbisfile.dll je moet de file dan ook nog eerst bij system32 bij zetten voor je dat kan doen. Probeer hetzelfde trucje als in mijn quote hierboven Bedankt het is gelukt, ik krijg de foutmelding niet meer. Ik heb nu alleen als ik dubbelklik op een server, dat dat CD-icoontje in beeld verschijnt (hij laadt dus), maar hij start het spel niet op. Hoe kan ik dit verhelpen? Mvg, L-S A Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.