jaaaaaman Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 ''GTA IV FATAL ERROR: RESC10 '' Dit is wat ik dus te zien krijg als ik op "PLAY'' Heb geklikt bij Rockstar Games Social Club. Er komt een zwarte opdrachtpromt die voor 10 seconden stil blijft staan. Daarna komt het voorstukje van Gta 4. De teksten van: 2006-2008 Daarna stopt hij ermee en geeft hij dit dus aan.. Volgensmij ligt het aan de videokaart. Mobile Intel® 965 Express Chipset Family GMA X3100 Intel Video BIOS Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor kunnen bedenken want ik zit hier namelijk wel over in. Alvast bedankt. Gta-speler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 die grafische chip kan niet eens de bewegende laadschermen goed weergeven, laat staan gta4 zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaaaaaman Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Oke bedankt. Welke kaart kan ik heb beste aanschaffen voor een minimale prijs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Dan hebben we ook de overige informatie over je computer nodig, zoals welke processor je hebt en hoeveel geheugen je hebt. Ook is informatie over je voeding belangrijk. Voor dat laatste zul je wel even in je computer kast moeten lezen op de voeding, want deze informatie is niet uit te lezen met software. Vooral het merk + het maximale wattage zijn belangrijk. Wat moeten we verstaan onder normale prijs? Geef eens een budget. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Om dat te bepalen, laat dan eerst je overige systeemspecificaties. Dat kan makkelijk met dit programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.