justinp90 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Hallo. Ik ben justin en ik ben nieuw op het forum ik heb een vraag over me gta iv ik speel 15 minuten gta iv en dan word me scherm zwart en ik hoor nog wel geluid + vroeger had ik dat nog nooit dat ie zwart werdt bij gta iv. ik heb alle drivers geinstaleerd + de driver van medion zelf me computer is van medion ( deze computer is speciaal voor games ) en hij kan hem zoiezo draaien het spel zelf is wel snel dus hij kan hem goed draaien. plz help gene die me helpt krijgt 5 euro wallie. gr Justin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Sorry, maar je onderwerp is niet weg hoor, hij is verplaatst naar het IV: Technische Hulp. Daar kunnen we verder praten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 ben je zeker dat je soms niet op een bepaald toetsje drukt zoals het windows-logo? zou je ook even je System Specs willen posten? dan kunnen we kijken of hij goed is. (gebruik Flitskikker infotool, Download Link) mvg Ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinp90 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Ok ben bezig met downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinp90 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Rapport van Justin's computer Uitgevoerd op 12-5-2010, 13:41:26 Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: MEDIONPC - Computermodel: MS-7366 - Computernaam: JUSTIN-PC (in werkgroep WORKGROUP) - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: MEDIONPC - Model: MS-7366 - BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. - BIOS Model: Default System BIOS, versie A7366MLN.20Z - Aansluitingen: AGP (Vrij), PCI1 (Vrij) - Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz (Quad Core) - Kloksnelheid: 2499MHz - Socket & Cache(s): CPU 1, 4096KB L2 Cache Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 3071MB RAM - Type(s): 2048MB RAM (DDR, DIMM), 2048MB RAM (DDR, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:) - Grootte: 596,15GB (581,13GB (C:) + 15,02GB (D:) ) - Vrije ruimte: 271,64GB (268,60GB (C:) + 3,04GB (D:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf - Model(len): C: WDC WD64 00AACS-00G8B SCSI Disk Device IDE, D: Generic Flash HS-CF USB Device USB, E: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40 SCSI CdRom Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Microsoft - Model: High Definition Audio-apparaat Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce GT 220 - Beeldprocessor: GeForce GT 220 (0x0A20) - Geheugengrootte: 1024MB VRAM - Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.17.11.9745 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Algemeen PnP-beeldscherm - Schermresolutie: 1440x900 (Breedbeeld 16:10 WXGA+) - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 59Hz Muis ¯¯¯¯ - Fabrikant: (standaardsysteemapparaten) - Model: USB-invoerapparaat - Aantal knoppen: 2 - Aansluiting: USB Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Standaard-PS/2-toetsenbord - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 11.0 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium - Versie: 6.1.7600 - Service Pack: Geen ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd doorFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotoo Bewerkt: 12 mei 2010 door justinp90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Naar mijn kennis van Hardware (Dat is niet veel ) is je computer gewoon veel te slecht, maar dat kan ook iets heel anders zijn Bewerkt: 12 mei 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Naar mijn kennis van Hardware (Dat is niet veel ) is je computer gewoon veel te slecht, maar dat kan ook iets heel anders zijn De videokaart is wat aan de lage kant, maar de processor is voldoende genoeg hoor. Probeer je instellingen eens lager te zetten, als toevoeging op het lijstje in mijn post in je vorige topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Kan dat als ie de game nog niet eens kan opstarten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Naar mijn kennis van Hardware (Dat is niet veel ) is je computer gewoon veel te slecht, maar dat kan ook iets heel anders zijn post dan gewoon niet, wat jij hier zegt is bullshit van de bovenste plank Kan dat als ie de game nog niet eens kan opstarten? vraag me af waar jij die bewering vandaan haalt, hij zegt dat hij het een kwartier kan spelen OT: wat ik denk is gewoon een driver crash, download van de nvidia site de laatste drivers, deze kunnen het probleem verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Sorry, ik dacht aan een ander topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Lees je überhaupt de berichten die geplaats zijn wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Jawel, maar tijdens het typen dacht ik aan een ander topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.