X-Qyeh Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik had al bij ''zoeken'' gekeken maar vond nx over hoe je van de gang members moet krijgen. Dus... Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dat moet en waar ik ze dan vandaan haal als ik max. respect heb (7 gangmembers) Help me A.U.B. Thx voor het lezen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 PC of playstation? dat is de grote vraag.. Met ps2 kun je weer als je terug bent in LS recruteren, selecteer de member en pijltje naar boven. je Members kun je meestal vinden in en rond de Grove je straat dus. PC staat al ergens uitgelegd... in een topic hier vlakbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 had al bij ''zoeken'' gekeken maar vond nx over hoe je van de gang members moet krijgen jaja ... http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...te=gang+members Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Bij PC is het zo: Richten op je Gangmember met een pistool of de hand en dan G Bij de PS2 zou ik het niet weten en de Xbox ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je kunt een Gang member laten meelopen door je wapen te richten op hem en G te drukken, maar je kunt ook een Gang member ergens laten positioneren door opnieuw te richten en H te drukken. Dit wordt bij één van de missies uitgelegd of heb je op een andere manier aan respect geraakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Bij de xbox is het zo je richt met de rechter trekker en pijltje naar boven met de stuurknop ( geen analoge stick ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Met ps2 kun je weer als je terug bent in LS recruteren Uhm dat dacht ik niet je kunt al veel eerder recruteren ook bij de ps2. Ik dacht dat dat na de missie Los Sepulcros was. In die missie leer je hoe je moet rekruteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Jetse dat is na de missie Doberman maar na The Green Sabre kan dat niet meer. @xboxsonnic:Laat deze topics gewoon rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ach naja kan ook ik recruteer nooit zoveel maar oke je hebt gelijk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.