Basssss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Hallo allen, Weet iemand hoe ik kan opnemen het beeld op m'n televisiescherm kan opnemen? Ik heb veel geGoogled maar heb niet veel nuttigs gevonden, ook via de zoekmachine van deze site vond ik niks voor de TV. (Wel heel veel over opnemen op de PC) Ik heb wel iets gelezen over een kaart. Weet iemand hoe dit werkt? Alle info is welkom. Alvast bedankt. Basssss. Bewerkt: 12 mei 2010 door Basssss Reageren
Dieko Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hallo allen, Weet iemand hoe ik kan opnemen het beeld op m'n televisiescherm kan opnemen? Ik heb veel geGoogled maar heb niet veel nuttigs gevonden, ook via de zoekmachine van deze site vond ik niks voor de TV. (Wel heel veel over opnemen op de PC) Ik heb wel iets gelezen over een kaart. Weet iemand hoe dit werkt? Alle info is welkom. Alvast bedankt. Basssss. Zoek Dazzle op. Met de Dazzle neem je alles op je tv scherm op, mits je HD hebt. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 met een videorecorder, dvd speler of een harddiskrecorder. Correct me if i'm wrong. Reageren
jvj Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Over die kaart: ik heb zelf op mijn pc een tv-tuner kaart standaard zitten. Ik wou ook tv kijken op m'n pc, en ik moest een antenne kopen (heel eenvoudig plastic bakje dat naast je pc mag staan). Kost maar 15-20€ dacht ik. Ik ben er tevreden over, prima beeld en geluidskwaliteit. Merk wel op dat ik in de buurt van een raam zit, want anders had ik ongelooflijk veel ruis als er geen raam naast was. Maar ik heb slechts 3 TV-zenders(één, canvas en canvas +)! En een hoopje radiozenders. Ik woon in België en dit totaal pakket van gratis uitgezonden (free-to-air) zenders heet 'TV-Vlaanderen'. Ik kijk dus met windows media center, en ik kan zoveel opnemen als ik wil. Tijdens het kijken kan je pauzeren, en vooruitspoelen tot het huidige tijdstip. Achteruitspoelen kan tot vanaf je begon te kijken. Opnemen tijdens het kijken kan, maar het moet dan wel dezelfde zender zijn. JVJ Bewerkt: 12 mei 2010 door jvj Reageren
Dieko Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Over die kaart: ik heb zelf op mijn pc een tv-tuner kaart standaard zitten. Ik wou ook tv kijken op m'n pc, en ik moest een antenne kopen (heel eenvoudig plastic bakje dat naast je pc mag staan). Kost maar 15-20€ dacht ik. Ik ben er tevreden over, prima beeld en geluidskwaliteit. Merk wel op dat ik in de buurt van een raam zit, want anders had ik ongelooflijk veel ruis als er geen raam naast was. Maar ik heb slechts 3 TV-zenders(één, canvas en canvas +)! En een hoopje radiozenders. Ik woon in België en dit totaal pakket van gratis uitgezonden (free-to-air) zenders heet 'TV-Vlaanderen'. Ik kijk dus met windows media center, en ik kan zoveel opnemen als ik wil. Tijdens het kijken kan je pauzeren, en vooruitspoelen tot het huidige tijdstip. Achteruitspoelen kan tot vanaf je begon te kijken. Opnemen tijdens het kijken kan, maar het moet dan wel dezelfde zender zijn. JVJ Hij wilt tv scherm opnemen Reageren
jvj Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hij wilt tv scherm opnemen Je pc word het tv scherm en dan kan je ook opnemen! Reageren
Dieko Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hij wilt tv scherm opnemen Je pc word het tv scherm en dan kan je ook opnemen! Ja dat kan ook met je Dazzle. Reageren
jvj Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hij wilt tv scherm opnemen Je pc word het tv scherm en dan kan je ook opnemen! Ja dat kan ook met je Dazzle. Hoe moet ik dat nou weten? ALs je van de pc opneemt geen draadjes nodig maar enkel een rode opneemknop! Reageren
Hayte Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Bas, neem gewoon een Dazzle, zo'n antenne ding die jvj voorstelt is (volgens mij) evenduur, alleen kan je met die Dazzle ook meer opnemen dan Nederland 1, 2 en 3 Reageren
Basssss Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Het probleem is, ik vind Dazzle verschrikkelijk duur. Wat is precies de goedkoopste manier om op te nemen van een TV beeldscherm? :$ Daarnaast moet het wel het liefst werken in combinatie met deze kabel. Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Misschien hebben je ouders een dvd recorder of HDD recorder Dan is dat het goedkoopste Reageren
Dieko Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Het probleem is, ik vind Dazzle verschrikkelijk duur. Wat is precies de goedkoopste manier om op te nemen van een TV beeldscherm? :$ Daarnaast moet het wel het liefst werken in combinatie met deze kabel. Als je Pay pal kan je een soort Dazzle bestellen voor 9 euro. Een Dazzle kan PSP av opnemen. Reageren
Basssss Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Oeps, ben het topic een beetje vergeten. :$ Maar ik heb geen PayPal en m'n ouders hebben ook geen DVD recorder ofzo, is er echt geen andere manier? Anders zal ik wel een Dazzle kopen voor die belachelijke prijs. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Oeps, ben het topic een beetje vergeten. :$ Maar ik heb geen PayPal en m'n ouders hebben ook geen DVD recorder ofzo, is er echt geen andere manier? Anders zal ik wel een Dazzle kopen voor die belachelijke prijs. Ik neem mijn PS3 altijd op met een TV-kaart.. Veel goedkoper dan een dazzle en zelfde functie. Reageren
Basssss Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Oeps, ben het topic een beetje vergeten. :$ Maar ik heb geen PayPal en m'n ouders hebben ook geen DVD recorder ofzo, is er echt geen andere manier? Anders zal ik wel een Dazzle kopen voor die belachelijke prijs. Ik neem mijn PS3 altijd op met een TV-kaart.. Veel goedkoper dan een dazzle en zelfde functie. http://www.informatique.nl/445144/conceptronic-tv/dvb-t-adapter-usb2.0.html Bedoel je zo'n ding? Dat is het goedkoopste wat ik vond bij Google via 'TV kaart'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.