GTAisgang Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 hoi, ik heb een vip mod voor gta sa gedownload (replaced bijna alles) maar nu start hij wel maar laad niet verder dan 90% kan iemand mij helpen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 heb je alles juist geïnstalleerd volgens de Readme? zoek eens op google of er meerdere mensen zijn met dit probleem. misschien is het een mod in development of zo... correct me if im wrong Ice Reageren
justin12345 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Mischien zou je hem even kunnen checken welke versie je hebt als je bij die begin menu komt . Dan moet het ergens links onderin staan welke versie staat er niks version 1 wel wat moet je doorgeven . http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch;74661cd <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Link!!!!!!!!!!!!! Gewoon beetje continu drukken ok enzo en dan kom je er wel is er nog steeds probleem meld het even ! Reageren
GTAisgang Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) hier bekijk even wat ik bedoel: Bewerkt: 14 mei 2010 door GTAisgang Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 1.Welke versie heb je? Als je 2.0 hebt, gebruik dan deze patch. 2.Als dat het probleem niet is, verwijder de mod dan even, en probeer de originele GTA te spelen. Lukt die niet, herinstalleer het spel dan, en probeer dan. 3.Als de originele werkt, herinstalleer de mod dan, en kijk of hij dan werkt. 4.Als alles niet helpt, zoek dan een nieuwe mod, of speel gewoon de originele! Reageren
GTAisgang Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) ik heb de versi 1 kijk http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=1h&oq=gta+sa+vip+mod+v&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4RNWZ_nlNL272NL272&q=gta+sa+vip+mod en intaleer hem zelf, en kijken of jij het dan ook hebt want alle originele bestanden moeten weg gewoon wissen, en dan de bestanden die in het andere staar in de gta sa program files map zetten en dan spelen Bewerkt: 14 mei 2010 door GTAisgang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.