Zwerver Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 is het mogelijk te online daten in tbogt? je kan wel op de datingsite gaan, en 'date' aanklikken, maar ik lijk na een eind geen antwoord te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Het is in TBoGT helaas niet meer mogelijk om online te daten... Alleen in GTA IV zelf kun je online daten (3 vriendinnen) Bewerkt: 12 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 dankje, jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 dankje, jammer Tja... Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Ja en dan kan je haar bellen en naar haar huis en dan ... (Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 dankje, jammer Tja... Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje. Nou, echt daten met die meiden kan je niet. Je kan ze alleen maar neuken als je ze belt/zij jou bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 dankje, jammer Tja... Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje. Nou, echt daten met die meiden kan je niet. Je kan ze alleen maar neuken als je ze belt/zij jou bellen. klinkt toch ideaal maar dat wist ik al, vroeg me gewoon af of je kon daten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 dankje, jammer Tja... Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje. Nou, echt daten met die meiden kan je niet. Je kan ze alleen maar neuken als je ze belt/zij jou bellen. Ja veel meer doen ze ook niet maar na de verhaallijn kan ik de meiden die ik gescoort had met het dansen niet meer bellen. hoort dit zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Ja veel meer doen ze ook niet maar na de verhaallijn kan ik de meiden die ik gescoort had met het dansen niet meer bellen. hoort dit zo? Nee, zij bellen jou op of jij moet hen opbellen. En dan de seks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Ja veel meer doen ze ook niet maar na de verhaallijn kan ik de meiden die ik gescoort had met het dansen niet meer bellen. hoort dit zo? Nee, zij bellen jou op of jij moet hen opbellen. En dan de seks. anna had me wel ooit eens verrast met een smsje dat ze niet meer wou zien..ik ging waarschijnlik te hard ofz mss heb je een smsj gemist ofz? Bewerkt: 12 mei 2010 door Zwerver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Soms dan zijn er ook SMSjesdan verlaten ze LC en worden ze automatisch uit je mobiel verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 ik lees nooit de smsjes van die meiden maar het valt me wel op die namen hebben niet meer leterrs dan 4 of 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Het is in TBoGT helaas niet meer mogelijk om online te daten... Alleen in GTA IV zelf kun je online daten (3 vriendinnen) Craplist en Lovemeet.net als ik het goed heb toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Online date doet niet, wan Luis heeft zo zijn eigen manieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.