Jump to content

datan tbogt

Zwerver

Recommended Posts

Het is in TBoGT helaas niet meer mogelijk om online te daten... Alleen in GTA IV zelf kun je online daten (3 vriendinnen);)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

dankje, jammer :bier:

Tja...:7 Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje.;)

Nou, echt daten met die meiden kan je niet. Je kan ze alleen maar neuken als je ze belt/zij jou bellen. :cab:

Delen op andere websites

Tja...:7 Maar je kunt ook door goed te dansen in Maisonette 9 het telefoonnummer krijgen van zo'n meisje.;)

Nou, echt daten met die meiden kan je niet. Je kan ze alleen maar neuken als je ze belt/zij jou bellen. :cab:

klinkt toch ideaal ^_^ maar dat wist ik al, vroeg me gewoon af of je kon daten

Delen op andere websites

Ja veel meer doen ze ook niet maar na de verhaallijn kan ik de meiden die ik gescoort had met het dansen

niet meer bellen. hoort dit zo?

Delen op andere websites

Ja veel meer doen ze ook niet maar na de verhaallijn kan ik de meiden die ik gescoort had met het dansen

Nee, zij bellen jou op of jij moet hen opbellen. En dan de seks. :klap:

Delen op andere websites

Nee, zij bellen jou op of jij moet hen opbellen. En dan de seks. :klap:

anna had me wel ooit eens verrast met een smsje dat ze niet meer wou zien..ik ging waarschijnlik te hard ofz

mss heb je een smsj gemist ofz?

Bewerkt: door Zwerver
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...