GekkieJ01 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hallo GTAForum, ik heb een klein vraagje wat betreft de PSN kaart ( 20 euro ), ik ben zo stad/land afgezocht om er 1 te kopen, al de hele week, bij zo'n 20 winkels al, maar geen 1 winkel heeft de PSN kaart 20 euro meer... Toen ik langs de Music Store in Pijnacker ging zei die verkoper dat er een fout in het systeem zat en dat daarom Sony geen PSN kaarten meer wilt verzenden ( alleen die van 20 euro ), tenminste deze week niet meer. Nu zijn mijn vragen: -Hebben jullie last van die fout in het systeem? Bijvoorbeeld dat het betalen niet werkt? -Liggen er bij jullie in de winkels nog PSN kaarten... 50 euro is een beetje veel voor alleen een mapppackie. MVG, GekkieJ01 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb er geen last van... Ook al is mijn PSN geld alweer op.. Maar een paar dagen geleden kon ik gewoon gerust betalen. En bij mij liggen ze gewoon in de winkel. Ik heb laatst in Eindhoven zitten kijken en ze lagen er gewoon. (Free Record Shop) Reageren
mikej2 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik had laatst gelezen dat een paar hackers uit oekraine of een ander land PSN accounts hacken en dan al je geld op maken en je creditcard gegevens jatten. Misschien verkopen ze ze daarom tijdelijk niet. Reageren
FGras Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 eplaza heeft er vrijwel altijd wel een... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 @ mikej2: Dat zal zeker niet de reden zijn. PSN Cards beschikken over een code die je moet invoeren op je account wat safe is. De €20 en €50 euro versies beschikken beide over zo'n code, dus als de ene zo'n probleem heeft zal de andere dat ook moeten hebben. Maar de €50,00 is er nog steeds. Het zal wel uitverkocht zijn. De meeste mensen kopen een kaart van €20,00. Anders even internet proberen? Volgende dag in huis. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Idd, ik heb hier nu al 3 weken last van, ik ga minimaal 3 dagen in de week stad en land af om er een te vinden. Hier in HEEL Friesland ben ik er nog GEEN één tegengekomen !!! Ik ga mijn geld nu aan een spartamet besteden dus ik staak mijn zoektocht! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 En nog steeds geen 1 psn card gezien... Ik hoorde van een vriend dat PSN kaarten van 20 euro tijdelijk niet verkopen omdat er een probleem was met het systeem, dat er een fout zat in die code... en met die fout kon je alsmaar opnieuw die code invoeren... ik weet niet zo zeker of dit is. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 Bij mijn winkel werden ze idd ook niet verkocht. Alleen die van 50. Toen heb ik die gewoon gekocht en mooi een aantal spellen en uiteraard de map pack gekocht. En ook nog een thema. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik zag laatst in Frankrijk ook een PSNkaart van 20 euro, als ik die had gekocht... zou die dan werken? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Zou best kunnen, het gaat nog altijd om dezelfde code in dezelfde Playstation Store toch? Maar daarnaast, Free Record Shop heeft ze altijd wel, daar heb ik de mijne ook opgehaald. En zoniet, vraag wanneer ze weer binnenkomen zodat je er als eerste bij kan zijn. Bewerkt: 22 mei 2010 door Basssss Reageren
Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik zag laatst in Frankrijk ook een PSNkaart van 20 euro, als ik die had gekocht... zou die dan werken? Misschien wel, misschien niet. Maar Frankrijk is nog steeds in Pal, dus al zou hij niet gewerkt hebben in de NL store, zou je gewoon iets kunnen kopen in de franse, en die dan downloaden. Reageren
stefan95 Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Hey, gewoon ff aan je ouders vragen of ze met creditcard betalen, en dan jij hun contant. Werkt veel beter en zit je niet vast aan 20 of 50 euro kaarten! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb gewoon een kaart online gekocht, paar minuten later kreeg ik de code in m'n mailbox verschijnen en die code werkt gewoon. Dat ga ik dus vaker doen... Hoef je niet helemaal naar de winkel... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb gewoon een kaart online gekocht, paar minuten later kreeg ik de code in m'n mailbox verschijnen en die code werkt gewoon. Dat ga ik dus vaker doen... Hoef je niet helemaal naar de winkel... Zeker voor die COD MW2 mppacks hé Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb gewoon een kaart online gekocht, paar minuten later kreeg ik de code in m'n mailbox verschijnen en die code werkt gewoon. Dat ga ik dus vaker doen... Hoef je niet helemaal naar de winkel... Zeker voor die COD MW2 mppacks hé Jup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.