Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Parachutes by Luzhin2.4 Info: 8 Nieuwe textures voor de parachute van TBOGT: -GoFast -Black and Red stripes -Camo -Rainbow -Ghost Legion(my clan) -Luzhin2.4Color, Red And Blue Screens: GoFast: Black and Red stripes: Camo: Rainbow: Ghost Legion: Luzhin2.4 Color: Luzhin2.4 Red: Luzhin2.4 Blue: DOWNLOAD van gtaforum.nl DOWNLOAD van gtagarage.com Vragen, suggesties of ander commentaar is welkom! HAVE FUN!!! Bewerkt: 12 mei 2010 door Luzhin2.4 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Mooi gemaakt! Ook leuk met dat Ghost Legion. Dat is jullie clan. Echt leuk gemaakt. Keep it up! Bewerkt: 12 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Mooi gemaakt! Ook leuk met dat Ghost Legion. Dat is jullie clan. Echt leuk gemaakt. Keep it up! Hee thx, ja die van Ghost Legion was de eerste die k maakte. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Zéér mooi gemaakt, mijn complimenten Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Voor die parachutes heb ik de hele tijd de GL CT bijgehouden! Dat zegt genoeg volgens mij, heel mooi! Welke programma's gebruik je? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Mooi gemaakt! Ook leuk met dat Ghost Legion. Dat is jullie clan. Echt leuk gemaakt. Keep it up! ja dat is onze clan leuk gemaakt luz Reageren
Beagle Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Mooie textures Luzhin, die van Ghost Legion is erg mooi en als ik zou moeten kiezen, koos in de rainbow. Niks meer aan doen , alleen nog uitbreiden als je wil. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Bedankt voor de reacties:) Ik heb deze textures aangepast met PS en sparkIV, meer heb je hier niet voor nodig. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje: sommige mods/textures zijn weleens zowel in Single Player als in multiplayer te gebruiken. Kan dat met deze texture ook? Ook al werkt de PC versie bij mij niet, het lijkt me wel leuk als mensen in multiplayer dat zouden zien. Ik weet zeker dat ze dan stikjaloers zouden zijn. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje: sommige mods/textures zijn weleens zowel in Single Player als in multiplayer te gebruiken. Kan dat met deze texture ook? Ook al werkt de PC versie bij mij niet, het lijkt me wel leuk als mensen in multiplayer dat zouden zien. Ik weet zeker dat ze dan stikjaloers zouden zijn. Je ziet helaas alleen je eigen mods. Het zou wel dope zijn als je iemand anders met jouw parachute voorbij ziet zweven:D maar je kunt elkaars mod dus niet zien. Je ziet het dus ook in zowel sp als mp. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Heel erg mooi Luz, KUTGW! Ga zo door gozer je bent een goed GL lid en ook een goede modder . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje: sommige mods/textures zijn weleens zowel in Single Player als in multiplayer te gebruiken. Kan dat met deze texture ook? Ook al werkt de PC versie bij mij niet, het lijkt me wel leuk als mensen in multiplayer dat zouden zien. Ik weet zeker dat ze dan stikjaloers zouden zijn. Je ziet helaas alleen je eigen mods. Het zou wel dope zijn als je iemand anders met jouw parachute voorbij ziet zweven:D maar je kunt elkaars mod dus niet zien. Je ziet het dus ook in zowel sp als mp. Oke. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Respect Geniaal dit, vooral die van GL en Go Fast Bewerkt: 12 mei 2010 door BoerBanaan Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Respect Geniaal dit, vooral die van GL en Go Fast Bedankt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ze zijn inderdaad wel mooi gemaakt, vooral die Luzhin2.4 Blue. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.