Casss Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Iedereen wil gewoon je mod! Ze staan te shaken voor de PC. Das de bedoeling van een mod toch? Ja. Reageren
jvj Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Er zit een foutje in het Nederlandse deel van de readme: de locatie van de map. in het Engels staat het wel juist. Ik geef je nog een tip: maak ook andere rugzaken voor de parachutes, als je wil. Dus niet steeds diezelfde van Pro-Laps... Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Er zit een foutje in het Nederlandse deel van de readme: de locatie van de map. in het Engels staat het wel juist. Ik geef je nog een tip: maak ook andere rugzaken voor de parachutes, als je wil. Dus niet steeds diezelfde van Pro-Laps... Bedankt, komt waarschijnlijk omdat ik een oude Readme gekopieerd had... Eigenlijk wilde ik alleen een parachute maken in de stijl van de rugzak. Die zwart met rode strepen dus, maar ik dacht ik ben nu toch bezig ik maak er gelijk een paar. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 En zien andere mensen deze texture ook of alleen jij? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Al toestemming aan de admins gevraagd om een GTAGames.nl chute te maken? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Al toestemming aan de admins gevraagd om een GTAGames.nl chute te maken? Jacky dat is een geniaal idee Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 (bewerkt) Ik kon geen mooie texture van een RedBull parachute vinden, dus heb ik hem maar gemaakt: Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 3 februari 2011 door Luzhin2.4 Reageren
Doetho Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Zeker wel vet! Mooi gemaakt. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 thx, ik heb de Go Fast parachute ook maar ff aangepast: Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 je doet het erg super off topic alleen jammer van je MP dat je niet online kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.