benhelsloot Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) Ik heb het op die standbeelden. La volpe (=vos). oooh zeg dat dan maar dat wordt het toch niet wand ze gaan juist verder in de tijd en niet terug La Volpe kan toch door muren kijken Bewerkt: 12 december 2010 door benhelsloot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) Nooit gaat het zich in Rusland afspelen Ik hoop eigenlijk wel op Egypte.. Egypte lijkt me dan ook weer zo onwaarschijnlijk. Alhoewel je dan mss met dat slangenmens speelt. slangenmens ? maar veel zeggen in de tweede wereld oorlog Artworkje die je krijgt bij de Auditore Edition. Bewerkt: 12 december 2010 door TekaLoca Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Nooit gaat het zich in Rusland afspelen Ik hoop eigenlijk wel op Egypte.. Egypte lijkt me dan ook weer zo onwaarschijnlijk. Alhoewel je dan mss met dat slangenmens speelt. slangenmens ? maar veel zeggen in de tweede wereld oorlog Artworkje die je krijgt bij de Auditore Edition. Idd, die heb ik ook.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Hoop echt zo dat het Egypte gaat worden Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Multiplayer zuigt hard. ik kom steeds in dezelfde gamemode. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Multiplayer zuigt hard. ik kom steeds in dezelfde gamemode. Dat komt omdat je nog een te laag lvl bent voor de andere Modi. Als je naar Klassements Match gaat kun je kiezen. Dat druk je op start. Reageren
moechy Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Multiplayer zuigt hard. ik kom steeds in dezelfde gamemode. Dat komt omdat je nog een te laag lvl bent voor de andere Modi. Als je naar Klassements Match gaat kun je kiezen. Dat druk je op start. Welke modi heb je nog mss? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Gezocht (Free-For-All) Klopjacht (2 Teams) Ander soort Klopjacht (3teams) Reageren
moechy Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Gezocht (Free-For-All) Klopjacht (2 Teams) Ander soort Klopjacht (3teams) Zit enkel in die Free-for-all. Valt me wel op als je de storyline en side-quests hebt gedaan er niet echt al teveel meer te doen is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Jep, dat is ook de reden dat ik alleen nog Online doe als ik AC Brotherhood speel. Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Heeft eindelijk alle volgelingen tot Assasins gekregen Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 hoe zit het nou met de volgelingen van romelus ? zijn ze allemaal dood door ezio ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 hoe zit het nou met de volgelingen van romelus ? zijn ze allemaal dood door ezio ? Ja, als je alle zijmissies van Romulus hebt gedaan. Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 hoe zit het nou met de volgelingen van romelus ? zijn ze allemaal dood door ezio ? Jep. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Nieuws, Nieuws, Nieuws! Nieuwe MP Map. + Nieuwe Game Mode Watch the movie! Klik Bewerkt: 21 december 2010 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.