Cheers. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Nieuws, Nieuws, Nieuws! Nieuwe MP Map. + Nieuwe Game Mode Watch the movie! Klik die is ook al een week uit al 5x gespeeld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 :$ Ik las het vanochtend pas in mijn MSN mailbox. Van Ubisoft. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 waar kan je die cheats doen wat jij krijgt ? Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 waar kan je die cheats doen wat jij krijgt ? wat bedoel je ? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) waar kan je die cheats doen wat jij krijgt ? wat bedoel je ? laat maar ik weet het al maar waar kan ik 2 gekrompen hoofden krijgen en intone ofzo wat jij krijgt het niet bij wachters en ook niet bij dieven en borgia's mensen Bewerkt: 25 december 2010 door benhelsloot Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) waar kan je die cheats doen wat jij krijgt ? wat bedoel je ? laat maar ik weet het al maar waar kan ik 2 gekrompen hoofden krijgen en intone ofzo wat jij krijgt het niet bij wachters en ook niet bij dieven en borgia's mensen volgens mij bij die Romulus grotten als je de bewakers dood en beroofd Bewerkt: 25 december 2010 door Visser23 Spoiler toegevoegd. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 waar kan je die cheats doen wat jij krijgt ? wat bedoel je ? laat maar ik weet het al maar waar kan ik 2 gekrompen hoofden krijgen en intone ofzo wat jij krijgt het niet bij wachters en ook niet bij dieven en borgia's mensen volgens mij bij die Romulus grotten als je de bewakers dood en beroofd nee heb ik ook al geprobeerd die hebben alleen werp messen en medicijn Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Leg eens uit wat je moet hebben, want ik begrijp je niet helemaal. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 ondertussen heb ik 2 gekrompen hoofden maar nu moet ik nog alleen 1x Aconite Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Vraagje: in het hoofdmenu bij Extra's, staat er Exclusieve Content. Ik moet hier een code voor invoeren. Op de voorkant van het hoesje staat: "Exclusive feature: Play the Copernicus Conspiracy missions. PSN required" ofzoiets in die aard. Die Exclusive Content, zijn dat die Copernicus missies? Of hebben ze niks met elkaar te maken? En waar vind ik die code? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Vraagje: in het hoofdmenu bij Extra's, staat er Exclusieve Content. Ik moet hier een code voor invoeren. Op de voorkant van het hoesje staat: "Exclusive feature: Play the Copernicus Conspiracy missions. PSN required" ofzoiets in die aard. Die Exclusive Content, zijn dat die Copernicus missies? Of hebben ze niks met elkaar te maken? En waar vind ik die code? ps store en als het goed is heeft ubisoft je een code gestuurd via hotmail voor nog een extra missie Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Vraagje: in het hoofdmenu bij Extra's, staat er Exclusieve Content. Ik moet hier een code voor invoeren. Op de voorkant van het hoesje staat: "Exclusive feature: Play the Copernicus Conspiracy missions. PSN required" ofzoiets in die aard. Die Exclusive Content, zijn dat die Copernicus missies? Of hebben ze niks met elkaar te maken? En waar vind ik die code? ps store en als het goed is heeft ubisoft je een code gestuurd via hotmail voor nog een extra missie En hoe moet Ubisoft mijn emailadres weten dan? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik de game vandaag gekocht en hij is echt vet!! Heb online met een vriend die game mode gedaan waarin er 3 teams van 2 personen zijn. Wij hadden ze bijna allemaal gewonnen. Reageren
Puma Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik moet eerst nog even fixen dát ik online kan. De router hier thuis die heeft een te hoge beveiliging die de communicatie tussen mijn PS3 en de rest van de wereld belemmert. Heb al uitgezocht wat ik moet doen: de PS3 op de router aansluiten en als 't ware vóór de router plaatsen, zodat er eigenlijk geen beveiliging is. Weet niet of er meer mensen met dat probleem zijn ? Ik kreeg 't in de gaten doordat-ie maar sessies bleef zoeken en als-ie er eentje joinde, was-ie er na 10 seconden ook weer uit... Reageren
benhelsloot Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Vraagje: in het hoofdmenu bij Extra's, staat er Exclusieve Content. Ik moet hier een code voor invoeren. Op de voorkant van het hoesje staat: "Exclusive feature: Play the Copernicus Conspiracy missions. PSN required" ofzoiets in die aard. Die Exclusive Content, zijn dat die Copernicus missies? Of hebben ze niks met elkaar te maken? En waar vind ik die code? ps store en als het goed is heeft ubisoft je een code gestuurd via hotmail voor nog een extra missie En hoe moet Ubisoft mijn emailadres weten dan? heb je een uplay acount ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.