Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik online ga (PS3) moet hij altijd een half uur zoeken naar een sessie ofzo :{

Maar vanaf dan gaat het wel, dan kan je gewoon "Revanche" selecteren ^_^

EDIT: Als je in de Singleplayer de wapencirkel opendoet, waarom staat er dan rechtsboven het zwaard zo'n geweer? En boven dolk van die werpmessen?

Bewerkt: door Axelectric_
  • Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

51

• benhelsloot

37

• TekaLoca

34

• moechy

33

Geplaatst:

Omdat je met die twee wapens gewoon door middel van het indrukken van vierkantje ze kan afvuren. Dus, jij pakt zwaard, je ziet dude van ver af, jij drukt vierkantje in en laat niet los tot je zo'n zilveren lijn ziet en BOEM, dood.

Geplaatst:

Multiplayer is best verslavend, vooral "Gezoch" in teams is vooral leuk.

Ik ben heel goed in het verstoppen/vluchten. :puh:

Geplaatst:

Ik vind klopjacht leuk maar er zit veel bugs. Ik loop naar de deuren dus de deuren gaan dicht en ineens vermoordt de moordenaar mij door de deur. Iedereen steelt mijn doelwit. Ik moet die persoon vermoorden maar iedereen loopt naar die persoon maar het is te opvallend maar iedereen wil eerst kill en er lopen nog 3 andere mensen maar iedereen loopt naar 1 doelwit.

Geplaatst:

hoe heet dat liedje wat jij in het begin hoort als ezio en mario van het dak springen ?

dat liedje hoor je ook in he begin van AC 2

Geplaatst:

hoe heet dat liedje wat jij in het begin hoort als ezio en mario van het dak springen ?

dat liedje hoor je ook in he begin van AC 2

Is het dit niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het net uitgespeeld en ik vind dit veel beter dan ACII. De Side Missions zijn uitgebreider, meer uitdagend en leuker en vooral dat je je eigen Assassins kan opleiden is nice. :) Alleen het einde van het verhaal is zo vaag..

Bewerkt: door pilot
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren uitgespeeld, en ik snap het einde weer niet goed :7

Er zal wel een vervolg komen zeker?

Een vervolg komt er zeker, maar het is niet bekend in welke tijdsperiode deze zich gaat afspelen. Er werd al geopperd over de Tweede Wereldoorlog, maar dit is nog niet zeker. Sommige hints zouden wijzen naar Egypte, maar alweer is dit niet zeker. Ik zou het graag bij een oude tijdsperiode houden, tenzij het echt goed uitgewerkt wordt. Ik heb gisteren ook Brotherhood uitgespeeld, en ik vind het jammer dat er niet een wat meer gesloten einde is. Nu snap ik er ook maar weinig van.

Geplaatst:

hoe zit dat nou met subject 16 ?

wat is zijn bedoeling ?

Jouw waarschuwing om niet in de wereld van de animus te blijven vast zitten en de wereld te redden van de tempeliers, denk ik. :7

Geplaatst:

Gisteren uitgespeeld, en ik snap het einde weer niet goed :7

Er zal wel een vervolg komen zeker?

Een vervolg komt er zeker, maar het is niet bekend in welke tijdsperiode deze zich gaat afspelen. Er werd al geopperd over de Tweede Wereldoorlog, maar dit is nog niet zeker. Sommige hints zouden wijzen naar Egypte, maar alweer is dit niet zeker. Ik zou het graag bij een oude tijdsperiode houden, tenzij het echt goed uitgewerkt wordt. Ik heb gisteren ook Brotherhood uitgespeeld, en ik vind het jammer dat er niet een wat meer gesloten einde is. Nu snap ik er ook maar weinig van.

Ja vind ik ook, ik dacht dat ACB het einde zou zijn op ACII, maar dus niet... Spijtig, nu zit ik weer met een hoop vragen terwijl ik het eerder beter had gevonden als ACB echt het einde was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...